Η κινέζικη Nio είναι ένας μεγάλος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων, που όμως μέχρι σήμερα δεν είχε κάνει το μεγάλο “άλμα” της εισόδου στην Ευρώπη. Απ’ότι φαίνεται, η εταιρεία ξεκινά τη δραστηριότητά της στη Γηραιά Ήπειρο μέσω της Νορβηγίας, της χώρας με το μεγαλύτερο μερίδιο EVs παγκοσμίως.

Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η Nio θα ξεκινήσει τις παραδόσεις του ES8 SUV της, σύμφωνα με τον CEO της, William Li. Η εταιρεία γνωρίζει οτι εισέρχεται σε μια αγορά με μεγάλο ανταγωνισμό από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ωστόσο, το να αυτοπεριοριστεί στην αγορά της Ασίας, μακροπρόθεσμα, θα την έφερνε σε αδιέξοδο.

Η Νορβηγία έχει στόχο την πώληση οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων από το 2025 και μετά. Η απόφαση της Nio να “μπει” στην Ευρώπη μέσω της Νορβηγίας δείχνει εύλογη. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός της θα είναι αμείλικτος καθώς τα μοντέλα των Audi, Tesla και Nissan είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στη σκανδιναβική χώρα. Έτσι, το κύριο όπλο της θα είναι η επιθετική τιμολόγηση, πιθανότατα.

Μια πιθανή αποτυχία της Nio στη Νορβηγία, ίσως φέρει κι άλλα προβλήματα στην εταιρεία. Πριν 2 χρόνια βρέθηκε στα πρόθυρα της κατάρρευσης και διεσώθη, πρακτικά, χάρη στην αγορά της Κίνας και την κρατική στήριξη. Και εκεί, όμως, Xpeng, Li Auto και νέοι παίκτες όπως η Baidu και η Xiaomi, κάνουν το έργο της δύσκολο. Ωστόσο, η Nio έχει δείξει πολύ ενδιαφέροντα δείγματα, κατά καιρούς. Όπως την πώληση οχημάτων χωρίς μπαταρία, με συνδρομή για τη χρήση μπαταριών, στην Κίνα.

Για να δούμε, θα τα καταφέρει;

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Παρουσιάστηκε το NIO eT7 sedan με αυτονομία 1.000Km!

Πηγή: Bloomberg

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.