Στον τομέα του shared mobility έχουμε δει προσπάθειες τα τελευταία χρόνια, αρχικά με ηλεκτρικά πατίνια, σπανίως με e-bikes και… δειλά-δειλά αρχίζουμε να βλέπουμε προσπάθειες στον τομέα του car sharing. Ωστόσο, σε αντίθεση με λοιπές ευρωπαϊκές χώρες, τα shared ηλεκτρικά σκούτερ (e-mopeds, 50cc) λάμπουν… δια της απουσίας τους στην Ελλάδα. Νομοτελειακά αυτό θα αλλάξει και το πρώτο βήμα για ύπαρξη σταθερού στόλου shared οχημάτων είναι έτοιμη να κάνει η Penny, μια νέα εταιρεία, ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Η Penny μόλις πριν λίγους μήνες ξεκίνησε την πορεία της και στόχος της είναι να ξεκινήσει το vehicle sharing από την Θεσσαλονίκη, με έμφαση στα ηλεκτρικά σκούτερ, αρχικά. Η εταιρεία ήδη διαθέτει 100 σκούτερ στο στόλο της (τα γνωστά μας μοντέλα eFun Pusa), τα οποία μέχρι το τέλος του 2023 αναμένονται να βγουν στους δρόμους της πόλης. Πρόκειται για e-mopeds με μέγιστη ταχύτητα τα 45 Km/h, τα οποία θα μπορούν να εξυπηρετήσουν μικρομεσαίες αποστάσεις στο κέντρο της πόλης αλλά και ορισμένες περιοχές των προαστίων της Θεσσαλονίκης, ενώ θα μπορούν να οδηγηθούν, ως γνωστόν, ακόμα και από νέους 16 ετών (με δίπλωμα μοτοποδηλάτου – ΑΜ) ή όσους έχουν δίπλωμα Ι.Χ. τουλάχιστον 6 έτη και ηλικίας τουλάχιστον 27 ετών.

Τα σκούτερ θα είναι διαθέσιμα on-demand, μέσω του app της Penny, με τον γνώριμο τρόπο που λειτουργεί το micromobility sharing στις περισσότερες περιπτώσεις, όπως σας το έχουμε δείξει και στο παρελθόν. Ωστόσο, η εταιρεία σκοπεύει να προσφέρει οχήματα και με συμβατική μίσθωση (μηνιαία), για όσους χρήστες το επιιθυμούν. Η χρονοχρέωση για τα shared e-mopeds αυτή τη στιγμή ορίζεται στα €0,29 ανά λεπτό (συν €1 για το “ξεκλείδωμα) αλλά υπάρχει και 24ωρο πάσο έναντι €35 και 48ωρο έναντι €68.

Η εταιρεία θα συμπεριλάβει εν καιρώ στους στόλους της και αυτοκίνητα, αλλά σε πρώτη φάση αναμένουμε τη λειτουργία των ηλεκτρικών της σκούτερ και θα σας ενημερώσουμε μόλις αυτό συμβεί! Μέχρι τότε, δείτε περισσότερα στο penny.rent.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Πώς στήνεται ένα shared mobility operation στην Ελλάδα;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.