Συνεχίζονται οι ζυμώσεις στην αγορά της shared μικροκινητικότητας με νέες εξαγορές και συγχωνεύσεις, κάτι αναμενόμενο. Μετά τα πρώτα χρόνια της “έκρηξης” του νέου trend, με πολλές startups να κάνουν την εμφάνισή τους και να μεγαλώνουν ταχύτατα τα operations τους, κατέστη σαφές οτι η βιωσιμότητα στον κλάδο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πολλές εταιρείες δεν πέτυχαν ποτέ την κερδοφορία ενώ ακόμα και αυτές που ξεχώρισαν και πλέον είναι leaders στην αγορά, χρειάστηκαν πολυετή προσπάθεια, χρηματοδότηση και απορρόφηση άλλων εταιρειών για να το καταφέρουν. Τελευταίο “θύμα” της μοιραίας συμπύκνωσης της αγοράς είναι η Spin, θυγατρική της Ford, η οποία εξαγοράστηκε από την γερμανική Tier.

Η Tier θα αναλάβει όλα τα operations της Spin, κάτι που πλέον της δίνει πρόσβαση και στην αγορά των ΗΠΑ. Το τίμημα της εξαγοράς δεν έγινε γνωστό, αν και σύμφωνα με τον CEO της Tier, ήταν μια “all-stock” συμφωνία. Η Spin ξεκίνησε την πορεία της το 2017 από το Seattle, με ιδρυτή τον Euwyn Poon. Σύντομα η Ford κινήθηκε για την απόκτησή της, το 2018, έναντι $100 εκ. Ωστόσο, το project δεν είχε την αναμενόμενη εξέλιξη, παρ’ότι η Spin επεκτάθηκε και σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Έτσι, η Ford έψαχνε διακαώς μια “έντιμη” διέξοδο, χωρίς πολλές απώλειες. Αξίζει να σημειωθεί οτι η Spin ήταν πολύ κοντά στο να πετύχει την κερδοφορία σε 12μηνη βάση και τα αποτελέσματά της διαρκώς βελτιώνονταν. Ωστόσο, πρόσφατα χρειάστηκε να απολύσει ένα μεγάλο ποσοστό των εργαζόμενων της, ενώ αποσύρθηκε και από αρκετές πόλεις.

Η άνοδος της Tier και τα πλάνα για την Spin

Από την πλευρά της, η Tier Mobility έχει εξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες στην αγορά της μικροκινητικότητας, ενώ συχνά αναφερόμαστε σε αυτήν με αφορμή καινοτόμες τεχνολογίες που αναπτύσσει για τα πατίνια της. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι αφαιρούμενες μπαταρίες και τα ενσωματωμένα κράνη, αλλά και την ηχητική ειδοποίηση για πεζούς, σε συνεργασία με άλλους παρόχους και φορείς ενδιαφέροντος.

Ποια τα πλάνα της Tier για την Spin, πλέον; Αρχικά να τονίσουμε οτι η Ford σκοπεύει να παραμείνει ένας “στρατηγικός επενδυτής” για το νέο σχήμα. Ειδικά από τη στιγμή που το Spin brand θα συνεχίσει να υπάρχει στις ΗΠΑ και δεν θα αντικατασταθεί από αυτό της Tier. Η Tier σκοπεύει να μετατρέψει τον στόλο πατινιών της Spin ώστε να λειτουργεί με τις αφαιρούμενες μπαταρίες της. Το Spin S-100T που παρουσιάστηκε πέρυσι ήταν το πρώτο πατίνι της εταιρείας με αφαιρούμενη μπαταρία.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η Lime εξαγόρασε τη Jump και λαμβάνει επιπλέον $170 εκ.

Πηγή: TheVerge

Προηγούμενο άρθροΤα πάντα για τα νέα πατίνια της Segway (τιμές, specs)
Επόμενο άρθροΗ Volvo δοκιμάζει ασύρματη φόρτιση 40kW σε ηλεκτρικά ταξί
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.