Η Ehang και ο πελάτης της, η Shanghai Hynfar Aviation, έχουν ξεκινήσει δοκιμαστικές πτήσεις για περιήγηση στα αξιοθέατα κατά μήκος του ποταμού Huangpu στη Σαγκάη. Οι πτήσεις eVTOL χωρίς πιλότο απογειώνονται από το αεροδρόμιο Longhua στο κέντρο της Σαγκάης.
Η Ehang, η Hynfar Aviation και το New Margin Eastwood Fund σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το αεροδρόμιο Longhua ως βάση για να αναπτύξουν μια ποικιλία σεναρίων λειτουργίας eVTOL σε χαμηλό υψόμετρο, όπως μεταφορά επιβατών και περιηγήσεις στα αξιοθέατα σε όλη την περιοχή της Σαγκάης και άλλες πόλεις και περιοχές στο Δέλτα του ποταμού Yangtze .
Πιλοτικά έργα (χωρίς πιλότο) για εμπορικές μεταφορές επιβατών πρόκειται να χρηματοδοτηθούν για διαδρομές πάνω και μεταξύ μεγάλων συγκοινωνιακών κόμβων όπως το Διεθνές Αεροδρόμιο Hongqiao, το Διεθνές Αεροδρόμιο Pudong και το αεροδρόμιο Longhua, καθώς και πέντε νέες στάσεις στο κέντρο της πόλης στη Σαγκάη.
Με το «Σχέδιο Δράσης για την Υψηλής Ποιότητας Ανάπτυξη της Βιομηχανίας Οικονομίας Χαμηλού Υψομέτρου της Σαγκάης» (2024–2027), η κινεζική κυβέρνηση οραματίζεται τη Σαγκάη ως κορυφαίο κόμβο καινοτομίας, εμπορικών εφαρμογών και λειτουργικών υπηρεσιών στην οικονομία χαμηλού υψομέτρου. Το σχέδιο περιλαμβάνει στόχο πάνω από 100 εφαρμογών υπηρεσιών πτήσεων σε χαμηλό ύψος σε εμπορικά σενάρια. Αυτό περιλαμβάνει τις μεταφορές αγαθών, το search and rescue, τον τουρισμό, τις έξυπνες πόλεις και τη μεταφορά επιβατών.
Στα logistics, τα eVTOL μπορούν να ακολουθούν απευθείας διαδρομές, εξοικονομώντας ενέργεια και χρόνο για πράγματα όπως παραδόσεις τροφίμων και βασικά φάρμακα και είδη διατροφής σε ζώνες καταστροφής. Το 2019, η DHL Express και η EHang συνήψαν στρατηγική συνεργασία για την ανάπτυξη μιας πλήρως αυτοματοποιημένης λύσης παράδοσης μέσω drone για τις μητροπολιτικές περιοχές της Κίνας.
Ωστόσο, η νομοθεσία και η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με αυτήν την τεχνολογία είναι καίριας σημασίας. Ως εκ τούτου, η έννοια της οικονομίας χαμηλού υψομέτρου περιλαμβάνει το ρυθμιστικό πλαίσιο και τις υποδομές, όχι μόνο τα αεροσκάφη και την τεχνολογία eVTOL.
Η Ehang προχωρά ήδη σε εδάφη εκτός Κίνας. Στα τέλη του 2024, η εταιρεία eVTOL πραγματοποίησε δοκιμαστικές πτήσεις στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης, την Μπανγκόκ. Η Ταϊλάνδη ήταν η 18η χώρα όπου επετράπη να απογειωθεί ένα από τα ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης της Ehang.
Ενώ οι δυτικές εταιρείες αγωνίζονται να δημιουργήσουν υπηρεσίες αεροταξί σε εμπορική λειτουργία με πιλότο, η Ehang είναι η μόνη εταιρεία ανάπτυξης αεροταξί στον κόσμο που έχει λάβει πιστοποιητικό τύπου και πιστοποιητικό παραγωγής για αυτόνομο eVTOL. Εν τω μεταξύ, οι Γερμανοί ανταγωνιστές αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα: η Lilium χρεοκόπησε το δεύτερο εξάμηνο του 2024, αλλά τώρα πρόκειται να διασωθεί από επενδυτές με οικονομική ένεση 200 εκατομμυρίων ευρώ. Η Volocopter, από την άλλη πλευρά, χρεοκόπησε στα τέλη του 2024 και τώρα αναζητά επενδυτές.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Electrive