Συνεχίζουμε τις δοκιμές μας στη γκάμα των ηλεκτρικών ποδηλάτων της House of Wheels με μια νέα είσοδο στη γκάμα της! Μετά το mid-drive GS25 Fusion που απευθύνεται στους απαιτητικούς commuters, ήρθε η ώρα του House of Wheels T7, ενός entry-level αλλά πολύ προσιτού e-bike που είναι ιδανικό για να ξεκινήσετε το “ταξίδι” σας στην κατηγορία και να λάβετε την απαραίτητη υποβοήθηση σε σύγκριση με ένα απλό, συμβατικό ποδήλατο… πάμε να το δούμε!

House of Wheels T7 video review

Πριν συνεχίσουμε το review μας, να τονίσουμε οτι το T7 κοστίζει €1.100 αυτή τη στιγμή αλλά με την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά 2, αυτό σημαίνει τελική τιμή €745! Έρχεται με 1 χρόνο εγγύηση και μπορείτε να το βρείτε στο houseofwheels.gr και να το δείτε από κοντά στο κατάστημα της εταιρείας, στη Γλυφάδα.

Κατασκευή και εργονομία

To T7 σχεδιάστηκε για μικτή χρήση, εντός και εκτός δρόμου, αλλά κυρίως για commuting σε καλό οδόστρωμα ή “πατημένο” χώμα. Είναι διαθέσιμο μόνο σε μαύρο χρώμα και μόνο σε ένα μέγεθος (M – 17″), κατάλληλο για αναβάτες 1,65-1,80cm περίπου, ενώ ζυγίζει 23 Kg. Δεν είναι “σπαστό” και με τους τροχούς των 27,5″, το μήκος του αγγίζει τα 182cm και το ύψος του τα 112cm. Είναι αρκετά μεγάλο, λοιπόν, οπότε δύσκολα θα χωρέσει ακόμα και σε ένα μεγάλο ασανσέρ, για παράδειγμα. Ευτυχώς οι τροχοί του αφαιρούνται μέσω quick release μηχανισμού, οπότε ο εμπρός τροχός βγαίνει σε λίγα δευτερόλεπτα και έτσι μειώνονται οι διαστάσεις του ποδηλάτου.

Η σέλα είναι ρυθμιζόμενη καθ’ύψος και έχει ικανοποιητικό εύρος (84-106cm). Στο πίσω μέρος φυσικά υπάρχει “αναμονή” για σχάρα. Η σέλα είναι απλή αλλά θα σας υποστηρίξει σχετικά άνετα σε μικρές διαδρομές και ο σχεδιασμός του σασί έχει χαμηλή διαγώνιο, οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα από κάθε αναβάτη/αναβάτρια. Το σταντ βρίσκεται στο πίσω μέρος του σασί και είναι μεγάλο και εύχρηστο, αλλά ιδανικά θα θέλαμε να έχει λίγο μεγαλύτερο μήκος.

Ανάρτηση, τροχοί, φρένα

Εκτός από τα all-terrain ελαστικά της με φάρδος 2,10″, στο εμπρός μέρος βρίσκουμε και ένα απλό πηρούνι με ανάρτηση. Δεν είναι ρυθμιζόμενο, ούτε “κλειδώνει”, ενώ ουσιαστικά βοηθά λίγο στην απόσβεση των κραδασμών, στο εμπρός μέρος. Με πολύ μεγάλο βάρος πάνω του, όμως, αποδεικνύεται κάπως μαλακό, κάτι που πρέπει να έχετε υπ’όψιν σας.

Από πλευράς πέδησης έχουμε δισκόφρενα των 160mm εμπρός και πίσω. Η αίσθηση στις μανέτες ήταν μέτρια στο μοντέλο της δοκιμής και χρειαζόταν λίγη επιπλέον πίεση από τα χέρια, αλλά το αποτέλεσμα στην πέδηση ήταν ικανοποιητικό.

Όπως προείπαμε, οι τροχοί είναι των 27,5″. Σε συνδυασμό με τα ελαστικά μικτής χρήσης, λοιπόν, θα σας επιτρέψουν την κίνηση εντός και εκτός δρόμου, χωρίς… υπερβολές, όμως.

Μοτέρ και ισχύς

Το House of Wheels T7 έχει ένα μοτέρ 250W στον πίσω τροχό, με λειτουργία στα 36V. Η ισχύς και η ροπή θα σας επιτρέψει να κινηθείτε πραγματικά “άκοπα” σε κλίσεις έως και 5%, με απειροελάχιστη προσπάθεια, ενώ στο 10-12% απλώς θα χρειαστεί να κατεβάσετε σχέσεις στη μετάδοση και να μειώσετε την ταχύτητά σας. Σε μεγαλύτερες κλίσεις, ωστόσο, σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί με ανώτερα (και ακριβότερα) μοντέλα με ισχυρότερα μοτέρ, τα οποία επίσης διαθέτει η εταιρεία. Επίσης οφείλουμε να σημειώσουμε οτι υπήρχε μια υστέρηση στην έναρξη της υποβοήθησης, αφού χρειάζονταν μερικές περιστροφές του δισκοβραχίονα για να ξεκινήσει.

Η μετάδοση είναι της Shimano (τόσο οι επιλογείς όσο και τα ντεραγιέ), με 21 σχέσεις (3×7). Το “βήμα” είναι σχετικά κοντό οπότε ακόμα και με την 21η σχέση, τα 25-26 Km/h είναι ουσιαστικά η μέγιστη ταχύτητά σας σε ευθεία. Το καλό, από την άλλη, είναι οτι υπάρχουν αρκετές “μικρές” σχέσεις, που θα σας χρησιμεύσουν στις ανηφόρες.

Μπαταρία και αυτονομία

Ένα χαρακτηριστικό του T7 που μας ικανοποίησε πλήρως είναι η μπαταρία και η αυτονομία του. Η μπαταρία είναι 36V με χωρητικότητα 10,4Ah/374Wh. Είναι αφαιρούμενη προς την αριστερή πλευρά με τη χρήση του κλειδιού και έχει 4 ενδεικτικά LEDs για το επίπεδο φόρτισής της. Ενσωματώνεται όμορφα στο frame και δείχνει αρκετά ποιοτική, ενώ επαναφορτίζεται πλήρως σε περίπου 5 ώρες με τον παρεχόμενο φορτιστή των 2A. Να σημειωθεί οτι αυτός έχει και ένα μικρό ανεμιστηράκι, το οποίο όμως παράγει ελάχιστο θόρυβο.

Στο μέγιστο επίπεδο υποβοήθησης, σε μεικτές συνθήκες με ανηφόρες και κατηφόρες, αλλά με σχετικά σταθερή ροή και λίγα “σταμάτα-ξεκίνα”, πετύχαμε περίπου 40 Km αυτονομίας, όπως αναμέναμε. Είναι ένα τυπικό νούμερο για τις κλασικές μπαταρίες αυτής της χωρητικότητας. Φυσικά, σε flat διαδρομές με σταθερή ταχύτητα, μπορείτε να καλύψετε και μεγαλύτερη απόσταση με μια φόρτιση.

Χειριστήρια, οθόνη

Στην αριστερή μεριά του τιμονιού βρίσκουμε την οθόνη με πλήκτρα ON/OFF και “συν-πλην”, για την υποβοήθηση. Επίσης ένα μικρό, basic κουδουνάκι στο κέντρο, αν και ουσιαστικά μόνο δεξιά μπορεί να είναι εύχρηστο. Ευανάγνωστη τη μέρα, φωτιζόμενη τη νύχτα, παρέχει τις βασικές πληροφορίες. Ωστόσο, προσφέρει ένα εκτενές menu με πολλές επιλογές παραμετροποίησης, κάτι που πάντα μας αρέσει. Πάνω της υπάρχει και μια USB θύρα για τη φόρτιση του κινητού σας, η οποία καλύπτεται με λαστιχένιο πορτάκι.

Μαζί με το ποδήλατο παίρνετε και απλά φώτα εμπρός και πίσω. Δεν θα τα δείτε στις φωτογραφίες και το βίντεό μας, ωστόσο, μόνο δύο απλά ανακλαστικά.

Τέλος, οι επιλογείς των σχέσεων είναι κλασικού τύπου, με αναμενόμενα μέτρια ακρίβεια αλλά… κάνουν την δουλειά!

Συμπέρασμα

Το House of Wheels T7 είναι ένα entry-level e-bike, ιδανικό για αναβάτες μεσαίου αναστήματος, χωρίς πολλές απαιτήσεις από πλευράς ισχύος και ride comfort. Θα σας καλύψει άνετα για αποστάσεις 30-50 Km καθημερινά, ιδίως σε flat διαδρομές και ήπιες κλίσεις, αλλά χάρη στα all-terrain ελαστικά του μπορείτε το χρησιμοποιήσετε για μικρές βόλτες και στο βουνό ή εκτός δρόμου γενικότερα. Αν θέλετε ένα πολύ προσιτό e-bike και το budget σας είναι περιορισμένο, θα σας καλύψει!

Δείτε το στο houseofwheels.gr!

House of Wheels T7 photo gallery

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.