Με τα EVs να αυξάνονται είναι επιτακτική η ανάγκη να υπάρξουν περισσότεροι σταθμοί φόρτισης. Αυτό ισχύει ακόμη και για τους κατόχους Tesla, οι οποίοι έχουν πρόσβαση στο δίκτυο Supercharger. Δυστυχώς δεν είναι σπάνιο φαινόμενο η κατάληψη θέσης φόρτισης από Tesla (και όχι μόνο) αλλά μόνο για στάθμευση, χωρίς το όχημα να φορτίζει. Αυτοί οι… πονηροί κάτοχοι πλέον αποκαλούνται EVholes (από το ***holes) και άλλοι κάτοχοι Tesla βρήκαν τρόπο να τους “τιμωρήσουν”.

Όταν εντοπίζουν ένα Tesla σταθμευμένο σε SuperCharger χωρίς να φορτίζει, το… συνδέουν στον φορτιστή. Έτσι, αφ’ενός ο ιδιοκτήτης του θα χρεωθεί για τη φόρτιση ακόμα κι όταν δεν την χρειάζεται. Αφ’ετέρου, αν η μπαταρία του γεμίσει και εξακολουθεί να είναι συνδεδεμένος, θα αρχίσει να χρεώνεται τα (διόλου ευκαταφρόνητα) idling fees.

Παρότι η Tesla έχει ορισμένες λύσεις για να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι δεν κάνουν κατάχρηση των θέσεων Supercharger, δεν βοηθούν πάντα. Δείτε παρακάτω πώς διαχειρίστηκε την κατάσταση ένας ιδιοκτήτης Tesla στην Κίνα.

Aρκετοί κάτοχοι EVs θεωρούν τους EVholes χειρότερους και από όσους κάνουν “ICEing”. Οι κάτοχοι θερμικών οχημάτων συχνά καταλαμβάνουν θέσεις φόρτισης, χάριν ευκολίας. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό συμβαίνει λόγω άγνοιας. Άγνοια μπορεί να επικαλεστεί και ένας κάτοχος EV που δεν αντιλαμβάνεται οτι οι θέσεις φόρτισης είναι… για φόρτιση και όχι για απλή στάθμευση. Εσείς τι θεωρείτε χειρότερο από τα δύο;

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Το… savoir vivre των κατόχων EVs: Κανόνες καλής συμπεριφοράς

Πηγή: InsideEVs

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.