Αναμφίβολα, το Παρίσι είναι η πόλη για την οποία έχουμε γράψει τα περισσότερα άρθρα, στην κατηγορία της μικροκινητικότητας και των ηλεκτρικών πατινιών. Δεκάδες χιλιάδες ηλεκτρικά πατίνια κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας, η οποία ήταν η πρώτη που επέβαλλε σαφείς και μελετημένους κανόνες για τη χρήση, κτήση αλλά και διαμοιρασμό (ride sharing) πατινιών. Επιπλέον, μείωσε τις άδειες για παρόχους ride sharing και περιόρισε το μέγεθος των στόλων τους. Ειδικά κλιμάκια της δημοτικής αστυνομίας ελέγχουν καθημερινά τα πατίνια και τους αναβάτες τους, ακόμα και με… φορητά δυναμόμετρα, με τα οποία ελέγχουν την ισχύ των ιδιόκτητων πατινιών, εκτός από την μέγιστη ταχύτητά τους.

Τους τελευταίους μήνες υπήρχε εκ νέου αναβρασμός στο Παρίσι καθώς ο Δήμος είχε θέσει χρονικό περιθώριο στους παρόχους μικροκινητικότητας για να συμμορφωθούν με τις -αυστηρότητες- υποδείξεις του. Ο κίνδυνος να χάσουν τις άδειές τους ήταν μεγάλος αλλά μέχρι τώρα δεν είχε επέλθει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών. Εν τέλει, το Παρίσι μόλις ανακοίνωσε νέους, αυστηρότερους κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια, ανοίγοντας ίσως το δρόμο και για άλλες πόλεις/χώρες της Ευρώπης.

Οι νέοι κανόνες

Οι τρεις αδειοδοτημένοι πάροχοι του Παρισιού, Tier, Lime και Dott, συμφώνησαν να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές στα πατίνια τους, με βάση τις νέες οδηγίες. Πρώτον, η επαλήθευση της ηλικίας του αναβάτη. Μέχρι σήμερα ο χρήσης απλώς δήλωνε την ηλικία του. Πλέον, οι χρήστες πρέπει να σκανάρουν μέσω του app την ταυτότητα τους, για να μπορέσουν να ξεκλειδώσουν και να χρησιμοποιήσουν τα πατίνια.

Δεύτερον, οι τρεις εταιρείες συμφώνησαν να τοποθετήσουν αριθμούς κυκλοφορίας στα πατίνια τους. Αυτό συμβαίνει ήδη σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, όπως στη Γερμανία, ακόμα σε άλλες πόλεις της Γαλλίας. Έτσι, σε περίπτωση ατυχήματος ή σοβαρής παράβασης το πατίνι θα μπορεί να αναγνωριστεί από κάποιον αυτόπτη μάρτυρα ή κάμερα ασφάλειας, άρα και να ταυτοποιηθεί ο αναβάτης του τη δεδομένη χρονική στιγμή. Όχι με 100% ακρίβεια, βέβαια, αφού μπορεί κάποιος να έχει ξεκλειδώσει το πατίνι και να το έχει παραχωρήσει σε άλλον χρήστη, ή να έχει χρησιμοποιήσει ταυτότητα άλλου (π.χ. του γονέα, μεγαλύτερου αδερφού κ.λπ.).

Υπενθυμίζουμε οτι έπειτα από μια σειρά δυστυχημάτων με ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια στο Παρίσι, οι αρχές έχουν αυξήσει τις ζώνες όπου η ταχύτητά τους μειώνεται αυτόματα μέσω geofencing, ακόμα και στα 10 Km/h.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Δοκιμάσαμε τα ηλεκτρικά πατίνια της Hopp στην Κηφισιά!

Πηγή: PYMNTS

 

Προηγούμενο άρθροΤο e-bikes της RideMovi “βγήκαν” στην Αθήνα, σύντομα και στη Θεσσαλονίκη
Επόμενο άρθροBiTrike, ένα ελληνικό ηλεκτρικό τρίκυκλο με εντυπωσιακή ανάρτηση!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.