Από το σύνολο των κατασκευαστών αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή, οι Ιάπωνες είναι μάλλον οι μόνοι που εκφράζουν δυσαρέσκεια για την πορεία της αυτοκίνησης, στην παρούσα φάση. Και κυρίως οι κατασκευαστές που δεν έχουν εξηλεκτρίσει τη γκάμα τους σε μεγάλο βαθμό. Τώρα, ήρθε η σειρά της Subaru να εκφράσει τον προβληματισμό της για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά, λίγο καιρό μετά τις αντίστοιχες δηλώσεις των υπευθύνων της Honda.

Ο Tomomi Nakamura, President/CEO της Subaru (που εδρεύει στο Τόκυο) δήλωσε πως η εταιρεία του αντιμετωπίζει πρόβλημα, κυρίως με την αγορά των ΗΠΑ, όπου η Subaru παραδοσιακά σημείωνει υψηλές πωλήσεις σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο. Αυτό συμβαίνει λόγω του εξής παραδόξου: Η ηλεκτροκίνηση στην αμερική προωθείται (και επιδοτείται) σημαντικά, όμως οι αμερικάνοι έχουν συνηθίσει να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με τα οχήματά τους, κάτι που τα ηλεκτρικά οχήματα δε μπορούν να καταφέρουν ακόμη, εξ’αιτίας της περιορισμένης αυτονομίας τους (συνήθως μεταξύ 250 και 400 Km).

Διαβάστε επίσης: Έρχονται κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το καλοκαίρι

“Μόνο τα ηλεκτρικά της Tesla πουλάνε καλά”, δήλωσε ο κ.Nakamura, ενδεικτικά. Συνέχισε λέγοντας πως η ηλεκτροκίνηση, αργά ή γρήγορα θα κατακτήσει την αγορά και είναι καλό για τη Subaru να είναι προετοιμασμένη, αλλά δε δείχνει να πιστεύει πως οι συνθήκες αυτή τη στιγμή είναι ώριμες, περιφραστικά.

Ρύποι vs ζήτηση

Επίσης, η Subaru δυσκολεύεται να ελιχθεί μεταξύ των αυστηρών περιορισμών στις εκπομπές ρύπων και τη ζήτηση των καταναλωτών, που δε μπορούν να δικαιολογήσουν, ακόμα, την αγορά ενός νέου, “καθαρού” αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να μη καλύπτει 100% τις ανάγκες τους.

Κανείς δε μπορεί να αγνοήσει τις δηλώσεις των Ιαπώνων καθώς παραμένουν ισχυροί παίκτες της αυτοκινητοβιομηχανίας και παραδοσιακά λειτουργούν ορθολογιστικά, ενώ δε κρύβουν και αυτό που σκέφτονται. Επιπλέον, η αγορά της Ευρώπης έχει διαφορετικές ανάγκες σε σχέση με την αμερικάνικη, οπότε στη Γηραιά Ήπειρο, οι δυσκολίες που προαναφέρθηκαν αμβλύνονται σε ένα βαθμό. Σε κάθε περίπτωση, η ηλεκτροκίνηση μπαίνει δυναμικά στις ζωές με, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αλλά με τη ζήτηση να δημιουργείται τεχνητά.

Πηγή: WSJ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.