Η BMW ενισχύει την παρουσία των plug-in υβριδικών συστημάτων κίνησης στην πολυτελή, μεσαία κατηγορία με τον ερχομό μιας ολοκληρωμένης γκάμας μοντέλων. Προσεχώς, η οικογένεια ηλεκτροκίνητων οχημάτων της BMW Σειράς 3 θα περιλαμβάνει συνολικά τέσσερα μοντέλα. Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της νέας BMW 330e Sedan (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 1,7 – 1,6 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 15,0 – 14,8 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 38 – 36 g/km*), η νέα BMW 330e Touring αναμένεται από το καλοκαίρι του 2020 (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: από 1,7 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: από 15,7 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: από 39 g/km, προκαταρκτικές τιμές*). Επιπλέον, και τα δύο μοντέλα θα διατίθενται από το καλοκαίρι του 2020 τόσο με κλασική πίσω κίνηση (RWD) όσο και με το ευφυές σύστημα τετρακίνησης (AWD) BMW xDrive.

Στις νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 3, η τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive προσφέρει αυξημένη απόδοση και ηλεκτρική αυτονομία σε συνδυασμό με τη διάσημη οδηγική απόλαυση BMW. Η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα γίνεται αισθητή κατά την εκκίνηση και επιτάχυνση, επιτείνοντας τον ενθουσιώδη χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Χάρη στο υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο των μπαταριών ιόντων λιθίου με υπερσύγχρονη τεχνολογία κυψελών, οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 3 μπορούν να λειτουργούν μόνο με ηλεκτρική ενέργεια – συνεπώς με μηδενικές εκπομπές ρύπων – με μέγιστη αυτονομία από 55 έως 68 km (προκαταρκτικές τιμές*).

Με αυτό τον τρόπο, το BMW Group συνεχίζει ακάθεκτο την προϊοντική επέλαση ηλεκτροκίνητων μοντέλων το 2020. Ως πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η εταιρεία είχε ήδη πουλήσει μισό εκατομμύριο οχήματα με αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης σε όλο τον κόσμο μέχρι το τέλος του 2019. Μέχρι τα τέλη του 2021, το BMW Group στοχεύει να έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα με ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης στο δρόμο. Το ένα στα τέσσερα οχήματα που θα πωλούνται από το BMW Group στην Ευρώπη μέχρι το 2021 θα είναι ηλεκτροκίνητο: το ποσοστό αυτό θα φτάσει στο ένα τρίτο μέχρι το 2025 και στο 50% μέχρι το 2030. Το BMW Group σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα του για να συμπεριλάβει 25 ηλεκτρικά / plug-in υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2023.

“Power of Choice”: ποικίλη γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων

Με τη στρατηγική “Power of Choice” (Η Δύναμη της Επιλογής), το BMW Group ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών του ανά τον κόσμο. Ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών κίνησης – που εκτός από πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel, περιλαμβάνει και αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης – διαμορφώνει μία ποικίλη γκάμα προσαρμοσμένη σε νομικές απαιτήσεις και προσωπικές προτιμήσεις. Η ποικιλία ηλεκτροκίνητων μοντέλων αυξάνεται επίσης συνεχώς. Με τις νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 3, οι πελάτες έχουν περισσότερες επιλογές στη διάθεσή τους όταν θέλουν να συνδυάζουν τη βιώσιμη μετακίνηση με τις προσωπικές ανάγκες και προτιμήσεις τους. Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα Touring προσφέρουν μέγιστη απόδοση και ευρυχωρία εσωτερικού χάρη σε μία ευέλικτη φιλοσοφία αμαξώματος. Ο συνδυασμός plug-in υβριδικής τεχνολογίας και ευφυούς τετρακίνησης είναι κατάλληλος κυρίως για οδήγηση στο χιόνι, σε ορεινές περιοχές και σε συνθήκες off-road.

Πρεμιέρα για μοντέλα Touring με plug-in υβριδική κίνηση

Από το καλοκαίρι του 2020, τα πλεονεκτήματα ενός συστήματος ηλεκτροκίνησης θα διατίθενται με δύο μοντέλα BMW Touring για πρώτη φορά. Αυτά συνδυάζουν τον προηγμένο χαρακτήρα του συστήματος ηλεκτροκίνησης με τις αρετές μιας αυτοκινητιστικής φιλοσοφίας που συνδυάζει μοναδικά την οδηγική απόλαυση με τη λειτουργικότητα. Στη δυναμική τους σχεδίαση ξεχωρίζει η επιμήκης οροφή, οι ακριβείς γραμμές και οι ισχυρές επιφάνειες. Στο ευπροσάρμοστο εσωτερικό τους, τα μοντέλα Touring με plug-in υβριδική κίνηση και πέντε καθίσματα προσφέρουν το ίδιο επίπεδο άνεσης με τις αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών είναι ελάχιστα μικρότερος, χάρη στην έξυπνη διάταξη της μπαταρίας υψηλής τάσης, η οποία τοποθετείται χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο κάτω από το πίσω κάθισμα. Αναδιπλώνοντας τη διαιρούμενη (40: 20) πλάτη των πίσω καθισμάτων, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί στα 1.420 λίτρα.

Το plug-in υβριδικό σύστημα της νέας BMW 330e Touring αποτελείται από ένα δίλιτρο, 4-κύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo που αποδίδει 135 kW/184 hp σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic που παράγει μέγιστη ισχύ 83 kW/113 hp. Η ισχύς των 185 kW/252 hp από τους δύο κινητήρες, μπορεί να αυξηθεί κατά +30 kW/40 hp για διάστημα 10 δευτερολέπτων υπό ιδιαίτερα υψηλά φορτία. Αυτή η στάνταρ λειτουργία XtraBoost διατίθεται στο SPORT mode, που μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω του διακόπτη Driving Experience Control. Η ισχύς του συστήματος αυξάνεται μέχρι τα 215 kW/292 hp και το αυτοκίνητο αποκτά τα χαρακτηριστικά επιδόσεων που αρμόζουν σε μια BMW Σειρά 3 Sedan. Η μέγιστη ροπή του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης της νέας BMW 330e Touring είναι 420 Nm.

Το XtraBoost λειτουργεί επίσης στο kickdown και με τον επιλογέα σχέσεων στη θέση M ή S. Τα σπορ χαρακτηριστικά της νέας BMW 330e Touring υπογραμμίζονται με μία ειδική για το μοντέλο χροιά ήχου, χαρτογράφηση πεντάλ γκαζιού για άμεσο αλλά ακριβή έλεγχο και ένα ειδικό πρόγραμμα αλλαγών στο πλαίσιο του 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic που περιλαμβάνει κατέβασμα σχέσεων για αυξημένο φρενάρισμα.

Με συνδυασμένη ισχύ από τους δύο κινητήρες, η νέα BMW 330e Touring επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα (προκαταρκτική τιμή). Η τελική της ταχύτητα είναι 220 km/h (προκαταρκτική τιμή). Σε Hybrid mode, η νέα BMW 330e Sedan μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 110 km/h αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας – με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενεργοποιείται μόνο σε υψηλότερες ταχύτητες ή σε ιδιαίτερα  υψηλές απαιτήσεις φορτίου. Όταν ενεργοποιείται το Electric mode με το μπουτόν eDrive, το όχημα μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 140 km/h μόνο με την ισχύ του eDrive. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία κυψελών, η μπαταρία ιόντων λιθίου της νέας BMW 330e Touring έχει ηλεκτρική αυτονομία 65 km (προκαταρκτική τιμή*).

Αποδοτική λειτουργία και ευελιξία: BMW eDrive σε συνδυασμό BMW xDrive

Παράλληλα με το λανσάρισμα της BMW 330e Touring, θα κυκλοφορήσουν δύο τετρακίνητες plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 3. Αυτές υιοθετούν το ίδιο plug-in υβριδικό σύστημα με τα αντίστοιχα πισωκίνητα μοντέλα. Στη νέα BMW 330e xDrive Sedan (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: από 1,8 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: από 16,7 kWh/100 km, εκπομπές CO2: από 42 g/km, προκαταρτικές τιμές*) και στη νέα BMW 330e xDrive Touring (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: από 2,0 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: από 17,8 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: από 46 g/km, προκαταρκτικές τιμές*), η ισχύς από τον ηλεκτροκινητήρα και το θερμικό κινητήρα συνδυάζεται με ηλεκτρική μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς. Το BMW eDrive συναντά το BMW xDrive – συνδυάζοντας εξαιρετική απόδοση με ανώτερη ευελιξία.

Μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη, το ευφυές σύστημα τετρακίνησης κατανέμει την ισχύ του κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών, ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις. Σε συνεργασία με το DSC (Dynamic Stability Control), το σύστημα προσαρμόζει την κατανομή ροπής με ακρίβεια στην αντίστοιχη οδηγική κατάσταση μέσα σε κλάσμα δευτερολέπτου. Η πλήρως μεταβλητή κατανομή ισχύος διασφαλίζει μέγιστη ελκτική πρόσφυση και οδηγική ευστάθεια σε όλες τις οδικές και καιρικές συνθήκες. Επίσης υποστηρίζει τη σπορ συμπεριφορά των sedan και touring μοντέλων με plug-in υβριδική κίνηση. Η νέα BMW 330e xDrive Sedan επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 224 km/h (προκαταρκτικές τιμές). Η νέα BMW 330e xDrive Touring ολοκληρώνει το στάνταρ σπριντ σε 6,2 δεύτερα, επιτυγχάνοντας μέγιστη ταχύτητα 214 km/h (προκαταρκτικές τιμές). Με ηλεκτρική αυτονομία 58 km (προκαταρκτική τιμή*) για το Sedan και 55 km (προκαταρκτική τιμή*) για το Touring, οι τετρακίνητες plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 3 είναι ιδανικές για τη χρήση αποκλειστικά της ηλεκτροκίνησης σε καθημερινές διαδρομές εντός των ορίων της πόλης.

Μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης με υπερσύγχρονη τεχνολογία κυψελών

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της νέας BMW Σειράς 3 οφείλουν τη μεγάλη αυτονομία τους στις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας κυψελών μπαταριών. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούν, σχεδιασμένες ειδικά για κάθε μοντέλο και κατασκευασμένες από το BMW Group, έχουν ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 12,0 kWh και χωρητικότητα 34 Ah. Σε σχέση με το μέγεθος και το βάρος της, η μπαταρία υψηλής τάσης που είναι εγκατεστημένη στην τρέχουσα γενιά παρέχει άφθονη ενέργεια. Οι κυψέλες μπαταριών κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του BMW Group και έχουν ιδιαίτερα υψηλή αποθηκευτική ικανότητα. Η ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία υψηλής τάσης χρησιμοποιείται επίσης για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού συστήματος του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον γεννήτρια που να παίρνει ρεύμα από τον κινητήρα καύσης, κάτι που αυξάνει την απόδοση του συστήματος συνολικά. Ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 40L διασφαλίζει συνολική αυτονομία κατάλληλη για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, υπογραμμίζοντας τις ικανότητες των plug-in υβριδικών μοντέλων ως οχημάτων touring.

Η μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται με ιδιαίτερα αποδοτικό τρόπο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού με ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης. Επιπλέον, φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες, χρησιμοποιώντας το στάνταρ καλώδιο φόρτισης. Με τη μέθοδο αυτή, μία πλήρως αποφορτισμένη μπαταρία μπορεί να απορροφήσει το 80% της συνολικής χωρητικότητάς της μέσα σε 4,2 ώρες. Για μία πλήρη επαναφόρτιση χρειάζονται περίπου 5,7 ώρες. Με έναν επιτοίχιο φορτιστή BMW i Wallbox, οι εν λόγω διαδικασίες φόρτισης μπορούν να ολοκληρωθούν σε 2,4 και 3,4 ώρες αντίστοιχα. Η υποδοχή φόρτισης βρίσκεται κάτω από ένα ανεξάρτητο κάλυμμα, στο εμπρός αριστερό πλαϊνό πάνελ του αυτοκινήτου.

Εκτεταμένος στάνταρ εξοπλισμός που περιλαμβάνει βοηθητικό σύστημα κλιματισμού (A/C)

Όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα της νέας BMW Σειράς 3 εφοδιάζονται στάνταρ με ενεργή προστασία πεζών. Όταν το όχημα λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση σε ταχύτητες έως 30 km/h, παράγεται ένας αναγνωρίσιμος ήχος, ειδικά σχεδιασμένος για ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, ο οποίος προειδοποιεί τους άλλους χρήστες των δρόμων ότι πλησιάζει αυτοκίνητο, χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες του οχήματος. Επιπλέον, ο στάνταρ εξοπλισμός της BMW Σειράς 3 με ηλεκτροκίνηση, περιλαμβάνει  αυτόματο έλεγχο κλιματισμού 3 ζωνών και βοηθητικό σύστημα κλιματισμού (A/C). Σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, το εσωτερικό μπορεί να προθερμαίνεται πριν την εκκίνηση – ακόμα και αν η φόρτιση της μπαταρίας είναι χαμηλή. Αντίστοιχα, μπορεί να ενεργοποιηθεί και η λειτουργία ψύξης, για ένα ευχάριστο περιβάλλον στην καμπίνα σε υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες. Η λειτουργία ψύξης / θέρμανσης εσωτερικού από απόσταση γίνεται μέσω της εφαρμογής BMW Connected με χρήση smartphone.

Ο στάνταρ εξοπλισμός των plug-in υβριδικών μοντέλων της BMW Σειράς 3 περιλαμβάνει έναν αυτόματο αντιθαμβωτικό μεσαίο καθρέπτη και Park Distance Control με αισθητήρες στο εμπρός και πίσω τμήμα του οχήματος. Το BMW Live Cockpit ConnectedDrive, που περιλαμβάνει τον έξυπνο προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant επιπλέον ενός συστήματος πλοήγησης, Remote Services, προεγκατάσταση Apple CarPlay και Service Connected Music, αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό των plug-in υβριδικών / ηλεκτρικών μοντέλων. Εναλλακτικά, αντί της βασικής έκδοσης, διατίθενται και ως Sport Line, Luxury Line ή M Sport.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σχεδόν ολόκληρη η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού που διατίθεται για τη νέα BMW Σειρά 3 Sedan και BMW Σειρά 3 Touring προσφέρεται και για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις. Αυτή περιλαμβάνει ανάρτηση Adaptive M με Variable Sports Steering, Μ Sport σύστημα πέδησης και καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού που βελτιστοποιούν την άνεση και την ασφάλεια – από Driving Assistant Professional με steering και lane guidance assistant μέχρι σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος Parking Assistant με reverse assistant που αναλαμβάνει τον έλεγχο διεύθυνσης στους ελιγμούς με όπισθεν. Ένα ακόμα στοιχείο προαιρετικού εξοπλισμού είναι κοτσαδόρος με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μπίλια. Από το καλοκαίρι του 2020, το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο ρυμούλκησης για όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα της νέας BMW Σειράς 3 θα είναι 1.500 kg σε κάθε περίπτωση.

Ψηφιακές υπηρεσίες BMW Connected σχεδιασμένες για υβριδικά οχήματα

Με το λανσάρισμα των νέων plug-in υβριδικών μοντέλων της Σειράς 3, θα παρουσιαστούν νέες ψηφιακές υπηρεσίες BMW Connected που διευκολύνουν τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Κατά την επιλογή ενός δημόσιου σταθμού φόρτισης, το σύστημα πλοήγησης παρέχει επίσης στον οδηγό μία λίστα με προτεινόμενα ξενοδοχεία, εστιατόρια, cafés, τουριστικά αξιοθέατα και πολιτιστικά κέντρα που βρίσκονται στην περιοχή. Η διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης μπορεί επίσης να ελέγχεται μέσω της οθόνης του αυτοκινήτου και του λειτουργικού συστήματος. Ο οδηγός λαμβάνει τις πληροφορίες μαζί με μία πρόβλεψη για την κατάσταση διαθεσιμότητας του δημόσιου σταθμού φόρτισης την ώρα άφιξης. Στο μέλλον, θα υπάρχει και η δυνατότητα κράτησης ενός σταθμού φόρτισης για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με την προϋπόθεση ότι ο διαχειριστής της αντίστοιχης υποδομής φόρτισης υποστηρίζει αυτή τη λειτουργία.

Με τη νέα λειτουργία BMW eDrive Zones, που θα είναι στάνταρ χαρακτηριστικό σε όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα BMW από το καλοκαίρι του 2020, οι αστικές περιβαλλοντικές ζώνες θα ανιχνεύονται αυτόματα με τα βοήθεια της τεχνολογίας Geo-fencing. Με την είσοδό του σε περιβαλλοντική ζώνη, το όχημα αλλάζει αυτόματα σε electric mode, με αποτέλεσμα να λειτουργεί ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα και να απολαμβάνει τα ίδια δικαιώματα πρόσβασης, σύμφωνα με τις τοπικές διατάξεις. Η νέα λειτουργία διασφαλίζει ακόμα καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα plug-in υβριδικά οχήματα. Η αύξηση της απόστασης που καλύπτεται ηλεκτρικά, όχι μόνο βοηθά στη βελτιστοποίηση της απόδοσης και στη μείωση των εκπομπών ρύπων, αλλά περιορίζει και το λειτουργικό κόστος για τον πελάτη. Αυτό ισχύει κυρίως για διαδρομές στην πόλη, όπου η ηλεκτρική ισχύς πετυχαίνει σταθερά ένα υψηλότερο επίπεδο απόδοσης από ένα κινητήρα βενζίνης ή diesel.

Τα plug – in υβριδικά μοντέλα BMW προσφέρουν πολυάριθμα πλεονεκτήματα σε καθημερινή χρήση

Τα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης της BMW ήδη παρέχουν πρόσθετα οφέλη έναντι των παραδοσιακών λύσεων:

  • Οικονομία: η ηλεκτρική οδήγηση σε αστικές περιοχές είναι πιο οικονομική από τη χρήση βενζίνης ή diesel, εάν το plug-in υβριδικό όχημα φορτίζεται στο σπίτι ή στο χώρο εργασίας.
  • Το εσωτερικό έχει πάντα τη σωστή θερμοκρασία, πριν καν εισέλθετε στο όχημα: βοηθητικά συστήματα καλοριφέρ και κλιματισμού προσφέρονται στάνταρ.
  • Το φρενάρισμα αποφέρει οφέλη: Η μπαταρία φορτίζεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Στα συμβατικά αυτοκίνητα, το φρενάρισμα παράγει μόνο θερμότητα και φθείρει τα τακάκια.
  • Τα καλύτερα δύο κόσμων: Τα plug-in υβριδικά οχήματα προσφέρουν ηλεκτρική οδηγική απόλαυση σε αστικές διαδρομές και κλασική οδηγική απόλαυση BMW σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
  • Πιστοποιημένο για το μέλλον: Επειδή ένα plug-in υβριδικό μοντέλο μπορεί να λειτουργεί χωρίς εκπομπές ρύπων, έχει δικαίωμα εισόδου σε πολλές περιβαλλοντικές ζώνες ρύπων, απολαμβάνει έξτρα προνόμια στάθμευσης και επιβαρύνεται με χαμηλότερες χρεώσεις στους σταθμούς διοδίων.
  • Βελτιωμένη ποιότητα ζωής στην πόλη: Οδηγώντας στο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης, οι χρήστες μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στη μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων και του θορύβου οδικής κυκλοφορίας στις πόλεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.