Όσο αυξάνονται τα Tesla Cybertruck (s) στους δρόμους των Η.Π.Α., τόσα περισσότερα θα μαθαίνουμε για τις πραγματικές τους δυνατότητες. Όπως, για παράδειγμα, την πραγματική τους αυτονομία με και χωρίς φορτίο.
Τα παρακάτω αποτελέσματα αναρτήθηκαν στο forum κατόχων του Cybertruck στην Αμερική και είναι ιδιαίτερα χρήσιμα. Με τα εργοστασιακά ελαστικά, σε θερμοκρασία 16 βαθμών Κελσίου, χωρίς καλοριφέρ, με ηλιόλουστο καιρό, το AWD Cybetruck πέτυχε 185 Km αυτονομίας, έλκοντας ένα τρέιλερ με ένα Model Y πάνω του (συνολικό φορτίο 2.720 Kg). Η διαδρομή περιελάμβανε οδήγηση εντός πόλης και χαμηλές, σταθερές ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο.
Τα στατιστικά του trip computer έδειξαν κατανάλωση 121 KWh για τη διαδρομή αυτή, άρα μια αρκετά υψηλή μέση κατανάλωση, κοντά στις 67 KWh/100 Km. Λοιπές αναφορές, μέχρι στιγμής, “τοποθετούν” την πραγματική αυτονομία του Cybetruck χωρίς φορτίο κοντά στα 320-330 Km. Θυμίζουμε οτι το Cybetruck διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 123 KWh στο πάτωμά του.
Σε γενικές γραμμές, αν και τα ηλεκτρικά “trucks” έχουν εντυπωσιακή ικανότητα έλξης και μεταφοράς φορτίου, “υποφέρουν” από πλευράς αυτονομίας σε αυτά τα σενάρια. Ως εκ τούτου, δύσκολα πείθουν τους πιο απαιτητικούς χρήστες, προς το παρόν.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: ArenaEV