Η Honda παρουσίασε την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσικλέτα, την Honda WN7, στην EICMA 2025!
Η Honda WN7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό γυμνό μοντέλο στην κατηγορία FUN που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της νέας κατεύθυνσης της μάρκας ηλεκτρικών μοτοσικλετών της Honda. Η WN7 παρουσιάζει επίσης ένα ειδικό χρωματικό θέμα για τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες της Honda, με ένα μαύρο αμάξωμα τονισμένο με χρυσά εξαρτήματα. Όπως και ο χαρακτηριστικός φωτισμός, αυτό το χρωματικό θέμα θα υιοθετηθεί σε όλα τα επερχόμενα παγκόσμια ηλεκτρικά μοντέλα.
Σε αντίθεση με τις συμβατικές μοτοσικλέτες που χρησιμοποιούν ένα πλαίσιο που συνδέει το μπροστινό και το πίσω μέρος του αμαξώματος, η WN7 υιοθετεί μια δομή χωρίς πλαίσιο στην οποία η κεντρικά τοποθετημένη θήκη αλουμινίου της μπαταρίας αποτελεί μέρος του κύριου πλαισίου. Ο σωλήνας που στηρίζει το τιμόνι και η βάση περιστροφής που στηρίζει το πίσω μέρος συνδέονται άμεσα με την κεντρικά τοποθετημένη μονάδα ισχύος. Καταργώντας το παραδοσιακό πλαίσιο, η WN7 επιτυγχάνει όχι μόνο μείωση βάρους αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία διάταξης, συμβάλλοντας σημαντικά στις λεπτές και συμπαγείς αναλογίες της.
Επιπλέον, η τοποθέτηση της βαριάς μπαταρίας στο κέντρο του πλαισίου βελτιώνει την κατανομή και το κέντρο βάρους. Ένας πρόσφατα αναπτυγμένος, compact και ελαφρύς υδρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας με ενσωματωμένο inverter τροφοδοτεί την WN7. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 50 kW, ισοδύναμη με μια μοτοσικλέτα 600 cc, και μέγιστη ροπή 100 Nm, συγκρίσιμη με μια μοτοσικλέτα κατηγορίας 1000 cc. Αυτό εξασφαλίζει ισχυρή αλλά και συγκροτημένη απόδοση τόσο στην οδήγηση στην πόλη όσο και σε ανοιχτούς δρόμους.
Η ισχύς από τον κινητήρα μεταδίδεται μέσω ενός νέου κιβωτίου ταχυτήτων σε ένα σύστημα ιμάντα, το οποίο κινεί τον πίσω τροχό ενώ παράλληλα συμβάλλει στην αθόρυβη λειτουργία.
Η Honda WN7 είναι εξοπλισμένη με μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 9,3 kWh. Υποστηρίζει τόσο την γρήγορη φόρτιση CCS2 όσο και την κανονική φόρτιση Type 2, συμβατή με τυπικές οικιακές πρίζες. Σε DC ταχυφορτιστή, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από 20% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά.
Επιπλέον, η “αργή” AC φόρτιση φορτίζει πλήρως την μπαταρία από 0% έως 100% σε λιγότερο από 2,4 ώρες, παρέχοντας αυτονομία πλεύσης 140 χλμ. (λειτουργία WMTC) με μια πλήρη φόρτιση.
Κατά την επιβράδυνση χωρίς γκάζι, ο κινητήρας του WN7 εκτελεί ανάκτηση ενέργειας ενώ παράλληλα παρέχει αναγεννητική πέδηση. Οι αναβάτες μπορούν να ρυθμίσουν το επίπεδο επιβράδυνσης χρησιμοποιώντας τον επιλογέα στον αριστερό διακόπτη του τιμονιού, επιτρέποντας ομαλό έλεγχο χαμηλής ταχύτητας με ελάχιστη λειτουργία φρένων ή αίσθηση ολίσθησης με μειωμένη επιβράδυνση—προσφέροντας μια νέα αίσθηση οδήγησης διαφορετική από τις μοτοσικλέτες ICE.
Το WN7 είναι επίσης εξοπλισμένο με Λειτουργία Ταχύτητας Βαδίσματος, επιτρέποντας στον αναβάτη να κινεί αργά τη μοτοσικλέτα προς τα εμπρός ή προς τα πίσω χρησιμοποιώντας τον αριστερό διακόπτη και το γκάζι, χρήσιμο για στάθμευση ή ελιγμούς σε στενούς αστικούς χώρους.
Το Honda WN7 θα παράγεται στο εργοστάσιο της Honda στο Κουμαμότο – τον παγκόσμιο κόμβο της εταιρείας για την παραγωγή μοτοσικλετών. Η Honda θα εισάγει το μοντέλο διαδοχικά στις παγκόσμιες αγορές όπου η ηλεκτροκίνηση προχωρά, καθώς η εταιρεία επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση των μοτοσικλετών σε παγκόσμια κλίμακα.
Πως σας φαίνεται;
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:




















