Κοινή πορεία χαράσσουν από εδώ και πέρα ο όμιλος Renault και ο όμιλος Volvo, ανακοινώνοντας σχέδια για μια νέα κοινοπραξία με στόχο τη δημιουργία ηλεκτρικών βαν επόμενης γενιάς και την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Έμπειροι αναλυτές πιστεύουν ότι η αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών βαν θα τριπλασιαστεί μέχρι το 2030 και οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν ένα κομμάτι από την πίτα.
Ο όμιλος CMA OGM θα συμμετάσχει επίσης στην κοινοπραξία, εν αναμονή έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές. Η CMA OGM είναι μια γαλλική εταιρεία logistics με πολυετή εμπειρία στον τομέα, ενώ η Renault και η Volvo θα παρέχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και τεχνολογίες κατασκευής. Αμφότεροι οι κατασκευαστές ασχολούνται με την κατασκευή φορτηγών εδώ και αρκετό καιρό και η Renault έχει ήδη ανακοινώσει το νέο της Trafic Van E-Tech.
Η κοινοπραξία θα εστιάσει στην ανάπτυξης μια αρθρωτής πλατφόρμας 800V LCV, τύπου “skateboard”, με προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και εν γένει προηγμένο software. Η Renault την αποκαλεί Software Defined Vehicle Architecture και υπόσχεται απρόσκοπτη συνεργασία με open source περιβάλλοντα logistics. Renault και Volvo εκτιμούν οτι η λύση τους θα μπορέσει να μειώσει το κόστος των μεταφορών κατά 30%.
Η νέα εταιρεία θα είναι ανεξάρτητη ενώ θα εξακολουθεί να βασίζεται στη Renault και τη Volvo, επομένως θα έχει τα καλύτερα και των δύο κόσμων, την ευελιξία μιας startup και την οικονομική υποστήριξη δύο μεγάλων παικτών. Η Volvo και η Renault συμφώνησαν να μοιράσουν το κόστος για την έρευνα και την ανάπτυξη καθώς και να φέρουν τη δική τους τεχνογνωσία και τεχνογνωσία στο τραπέζι. Η έδρα της θα είναι στη Γαλλία και η λειτουργία της αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2024. Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί για το 2026.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: ArenaEV