Η γνωστή μας Voge (στην Ελλάδα μέσω της Mototrend) δεν έχει κρύψει τα πλάνα εξηλεκτρισμού της γκάμας της, σταδιακά. Ωστόσο, παρ’ότι έχουμε δει ηλεκτρική concept μοτοσυκλέτα της εταιρείας, η «μαμά» Loncin προτιμά εμπορικά την προσέγγιση του νέου brand… και εγένετο BICOSE! Στο booth της Voge στην EICMA 2023, λοιπόν, είδαμε και τα μοντέλα της BICOSE, τα EC01, EC02,  Airwing 03 και (μαντέψτε) EC04.

Πρόκειται για τρία ηλεκτρικά σκούτερ και ένα ηλεκτρικό motocross σε L3e και L1e εκδοχές (Airwing 03 ON και Airwin 03 OFF). Το EC01 δεν είναι το «μικρό» μοντέλο, όπως θα περίμενε κανείς. Με peak ισχύ 11 KW, δύο μπαταρίες 89V – 27Ah (15 Kg έκαστη), τελική 115 Km/h και βάρος 150 Kg, είναι ένα σκούτερ για πιο απαιτητικούς αναβάτες. Πατά σε ελαστικά 100/80-14 εμπρός και 120/70-14 πίσω, με δισκους 240 και 230mm αντίστοιχα. Ωστόσο έχει «μαζεμένες» διαστάσεις με μήκος 1,87m και μεταξόνιο 1,35m, ενώ αξίζει να σημειωθεί η φόρτιση 20-100% σε 2 ώρες.

Το BICOSE EC02 είναι το «μικρό» της οικογένειας με peak ισχύ 2,2KW, μπαταρία 72V – 20Ah (9,7 Kg), τελική 62 Km/h και βάρος 95 Kg. Έχει μέγιστη αυτονομία 70 Km και η μπαταρία επαναφορτίζεται σε 5 ώρες, ενώ οι τροχοί είναι 14” και τα δισκόφρενα έχουν διάμετρο 220mm εμπρός και 185mm πίσω, με ABS.

To BICOSE EC04 είναι το «μεσαίο» σκούτερ της εταιρείας με peak ισχύ 7KW, 140 Nm ροπής, δύο μπαταρίες 74V – 28Ah (13,5 Kg έκαστη) και αυτονομία 100 Km. Η τελική του ταχύτητα είναι 82 Km/h και το σκούτερ ζυγίζει 105 Kg, ενώ έχει τους ίδιους τροχούς και ελαστικά με το EC02, όπως και τα ίδια φρένα, αλλά και παρεμφερείς διαστάσεις και σχεδίαση. Να σημειωθεί ότι αμφότερα τα μοντέλα είναι αερόψυκτα, με hub motor στον πίσω τροχό, σε αντίθεση με το EC01 που τον έχει στο κέντρο.

Τέλος, τα BICOSE Airwing 03 ON και OFF είναι σχεδιασμένα για off-road χρήση, με τροχούς 19” και τα κατάλληλα ελαστικά (70/100 εμπρός και 80/100 πίσω). Ο κινητήρας τους είναι στο κέντρο και αποδίδει 8,6 KW ενώ η ροπή στον τροχό φτάνει τα 43 Nm. Η μπαταρία τους είναι 72V – 35Ah, ζυγίζει 13,7Kg ενώ ολόκληρο το δίκυκλο ζυγίζει μόλις 68 Kg. Το ύψος της σέλας είναι 86cm και η απόσταση από το έδαφος είναι 28,5cm, ενώ εμπρός έχουμε ανεστραμμένο πηρούνι και πίσω μονή ανάρτηση τοποθετημένη στο κέντρο. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω αλυσίδας, προφανώς, η φόρτιση ολοκληρώνεται σε 4 ώρες και η διαφορά μεταξύ των δύο εκδοχών εντοπίζεται στην τελική ταχύτητα, 45 Km/h για το ON και 80 Km/h για το OFF.

Tο GetElectric.gr παραμένει στο Μιλάνο για να σας μεταφέρουμε τα πάντα μέσω άρθρων, φωτογραφιών και video, απλώς παρακολουθείτε την ενότητα EICMA 2023 ή το tag eicma2023 και φυσικά κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λάβετε όλα τα νέα από την EICMA 2023! 

Χορηγός αποστολής του GetElectric.gr στην EICMA 2023 είναι η MUVUS

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.