Η Audi είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο, που θα αγωνιστεί για τη νίκη στη γενική κατάταξη στο διάσημο Ράλι Ντακάρ, με ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Πρόκειται για μία πραγματική ενεργειακή επανάσταση στα ράλι αντοχής, ένα τολμηρό εγχείρημα χωρίς προηγούμενο. Προκειμένου να φέρει εις πέρας το φιλόδοξο έργο, η Audi Sport δημιούργησε μία dream team από μεγάλα ονόματα του παγκόσμιου Motorsport. Οι Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger (Γαλλία), Carlos Sainz/Lucas Cruz (Ισπανία) και Mattias Ekström/Emil Bergkvist (Σουηδία), θα αγωνιστούν για την Audi στο ίσως πιο δύσκολο ράλι στον κόσμο, από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022.

Logo Road To Dakar

«Δεν είναι υπερβολή να μιλάμε για dream team», λέει ο Julius Seebach, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH. «Ο Stéphane είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός του Ντακάρ όλων των εποχών. Ο Carlos επίσης πολυνίκης στο Ντακάρ και κορυφαίος ράλιμαν. Με τον Mattias, γιορτάσαμε ήδη πολλές επιτυχίες της Audi στο παρελθόν. Εκτός από μεγάλη ταχύτητα, όλοι προσθέτουν εξαιρετική εμπειρία και κίνητρα στην ομάδα μας. Το ίδιο ισχύει και για τους συν-οδηγούς τους, οι οποίοι διαδραματίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στο Ράλι Ντακάρ.»

Lucas Cruz, Carlos Sainz

Ο Stéphane Peterhansel (55) είναι ο “Mister Dakar” και ένας ζωντανός θρύλος στο άθλημά του. Ο Γάλλος έχει κερδίσει το διασημότερο cross-country ράλι στον κόσμο 14 φορές, έξι νίκες με μοτοσυκλέτα και οκτώ με αυτοκίνητο. «Το Ράλι Ντακάρ είναι μια από τις τελευταίες περιπέτειες στον κόσμο. Και βρίσκεται στα πρόθυρα μιας ριζικής αλλαγής: το μέλλον είναι ηλεκτρικό. Σε δέκα χρόνια, όλοι θα οδηγούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το Dakar είναι ένα ακραίο τεστ για αυτήν την τεχνολογία. Θέλουμε να είμαστε η πρώτη ομάδα που κέρδισε το Ράλι Ντακάρ με ηλεκτρικό κινητήρα.»

Carlos Sainz, Lucas Cruz, Emil Bergkvist, Mattias Ekström, Edouard Boulanger, Stéphane Peterhansel, Julius Seebach

Ο Carlos Sainz (59) είναι επίσης ένας ζωντανός θρύλος. Ο Ισπανός είναι δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι (1990, 1992) και έχει γιορτάσει τρεις νίκες στο Ράλι Ντακάρ μέχρι σήμερα: το 2010, το 2018 και πιο πρόσφατα το 2020, στην πρεμιέρα του αγώνα στη Σαουδική Αραβία. «Ακόμα και στα 59 μου, διψάω για αυτή τη νέα πρόκληση», λέει ο Sainz.

Η μάρκα Audi ήταν πάντα κάτι πολύ ιδιαίτερο για τον “El Matador”. «Το Audi quattro άλλαξε για πάντα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι», λέει ο Sainz. «Τώρα δοκιμάζουμε μία παρόμοια επανάσταση στο Ράλι Ντακάρ. Οι μηχανικοί έχουν πολύ μεγαλύτερη ελευθερία εδώ απ’ ό,τι σε άλλους διάσημους αγώνες. Έχω πλήρη εμπιστοσύνη στους μηχανικούς της Audi και θα προσπαθήσω να τους βοηθήσω με την εμπειρία μου για ένα γρήγορο και επιτυχημένο αυτοκίνητο. Το Dakar είναι η απόλυτη πρόκληση για ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Είναι ένα φανταστικό, ακραίο project. Ανυπομονώ να δοκιμάσω το αυτοκίνητο για πρώτη φορά. Αυτό που έχω δει μέχρι τώρα μου δίνει αυτοπεποίθηση.»

Stéphane Peterhansel

Ο Mattias Ekström (42) έχει περάσει σχεδόν ολόκληρη την καριέρα του κάτω από τη σημαία των τεσσάρων δαχτυλιδιών, ιδιαίτερα στο DTM, όπου κέρδισε τον τίτλο δύο φορές με την Audi (2004 και 2007). Ο Σουηδός υπογράμμισε την ευελιξία του σε κάθε επιφάνεια κερδίζοντας το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross το 2016, καθώς και με επιτυχημένες παρουσίες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το NASCAR και σε Αυστραλιανά Supercars. Νωρίτερα φέτος, έκανε επίσης το ντεμπούτο του στο Ράλι Ντακάρ.

«Το Ντακάρ θα είναι σίγουρα μια από τις πιο συναρπαστικές περιπέτειες της καριέρας μου», λέει ο Ekström. «Το να είμαι σε θέση να αντιμετωπίσω αυτό το συναρπαστικό project μαζί με την ομάδα, με την οποία γιόρτασα τις μεγαλύτερες επιτυχίες μου, είναι φανταστική. Αν και θα γίνω 43 χρονών φέτος, νιώθω σαν ρούκι σε σύγκριση με τον Carlos και τον Stéphane. Έχω ακόμα πολλά να μάθω, ανυπομονώ πραγματικά.»

Το πρωτότυπο με το οποίο θα αγωνιστεί η ομάδα της Audi Sport στο Ράλι Ντακάρ θα αποκαλυφθεί σε λίγες εβδομάδες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.