Επιστροφή στις δοκιμές ηλεκτρικών σκούτερ και επιτέλους δοκιμάσαμε διεξοδικά ένα από τα μοντέλα της NIU! Πρόκειται για το NIU MQi GT EVO, το ανανεωμένο “αδερφάκι” του MQi GT που σας είχαμε παρουσιάσει πριν κάποιους μήνες, το οποίο απευθύνεται στους απαιτητικούς χρήστες που θέλουν υψηλή ισχύ, αυτονομία και έξυπνες λειτουργίες συν connectivity, αλλά και όμορφη σχεδίαση. “Γράψαμε” αρκετά χιλιόμετρα με το σκούτερ οπότε… πάμε να το δούμε!

NIU MQi GT EVO video

Τα ηλεκτρικά σκούτερ (αλλά και τα e-bikes όπως και τα ηλεκτρικά πατίνια) της NIU εισάγονται επίσημα στην Ελλάδα από την MUVUS. Μπορείτε να τα δείτε στο επίσημο site της, niu.com.gr και θα τα βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας, όπως το HippoRent στο Κουκάκι και το Ηλεκτροκίνηση Πόλης στο Περιστέρι, από όπου πήραμε και το σκούτερ της δοκιμής. Το MQi GT EVO κοστίζει €5.790 αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα αλλά επιδοτείται με €1.600 μέσω του Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ, οπότε η τελική τιμή του είναι €4.190.

Εμφάνιση, κατασκευή

Σίγουρα προσέξατε το πορτοκαλί, έντονο χρώμα του μοντέλου της δοκιμής μας. Το φινίρισμα είναι ματ αλλά υπάρχουν επίσης και οι επιλογές λευκού, ασημί και μαύρου χρώματος. Μάλιστα, στο σχετικό poll που κάναμε στο YouTube channel μας, οι περισσότεροι ψηφίσατε ασημί! Anyway, το MQi GT EVO δεν είναι ένα πολύ μεγάλο σκούτερ, ειδικά αν αναλογιστούμε την ισχύ του. Μήκος 195cm, ύψος 117cm και πλάτος μαζί με τους καθρέπτες 70cm.  Αρκετά “μαζεμένο”, λοιπόν, αλλά με φαρδιά και άνετη σέλα. Το deck είναι λίγο μικρότερο απ΄ότι περιμέναμε αλλά ευτυχώς δεν έχει “τούνελ” και μπορείτε να βάλετε κάποιο αντικείμενο ανάμεσα στα πόδια σας, αν θέλετε. Επίσης, σας αναγκάζει να κάτσετε λίγο πιο πίσω στη σέλα, αν και όλα εξαρτώνται από το στυλ οδήγησής σας. Το ύψος της σέλας από το έδαφος είναι 816mm και η απόσταση από το έδαφος είναι ικανοποιητική, οπότε δεν θα “βρείτε” εύκολα κάτω, π.χ. σε κάποια ράμπα ή σαμαράκι.

Αυτό που δεν “κρύβεται”, βέβαια, είναι το βάρος. Στα 128 Kg, το NIU MQi GT EVO είναι αρκετά βαρύτερο από ένα ηλεκτρικό “50άρι”, αλλά και από ορισμένα “125άρια”. Διαχειρίσιμο, βέβαια, οπότε μη σας αγχώνει. Μόνο οι δύο μπαταρίες του ζυγίζουν συνολικά 27 Kg, οπότε δεν μας κάνει εντύπωση το βάρος. Μπορεί να υποστηρίξει 150 Kg φορτίου (δύο αναβάτες ή αναβάτη και φορτίο). Στο πίσω μέρος υπάρχουν δύο μεταλλικά χερούλια, εκατέρωθεν της σέλας, οπότε άνετα δέχεται και κουτί/μπαγκαζιέρα. Τα πατάκια για τον 2ο αναβάτη είναι προέκταση του deck, μη πτυσσόμενα δηλάδη, αλλά δεν αυξάνουν το πλάτος ιδιαίτερα.

Σχεδιαστικά, ξεχωρίζει από τα χαρακτηριστικά εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία “φωνάζουν” NIU στο έμπειρο μάτι. Κατά τα άλλα δεν έχουμε κάτι κραυγαλέο, αλλά μικρές “πινελιές” κάνουν τη διαφορά (όπως τα διακοσμητικά λευκά LEDs στα πλάγια).

Συμπεριφορά, άνεση, φρένα

Το NIU MQi GT EVO έχει τροχούς 14″ και ελαστικά CST, διαστάσεων 90/90-14 εμπρός και 110/80-14 πίσω. Το μέγεθος των τροχών είναι οριακό, θα μπορούσαν να είναι και λίγο μεγαλύτεροι αλλά δεν προβληματίζουν. Η πρόσφυση είναι καλή και η CST είναι εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών ελαστικών για ηλεκτρικά δίκυκλα.

Από πλευράς ανάρτησης έχουμε συμβατικό πηρούνι εμπρός και διπλό μπράτσο πίσω, με αμορτισέρ λαδιού και ελατήρια. Η ανάρτηση με αναβάτη 75-80 Kg, δεν διεκδικεί “δάφνες”. Σε καλό οδόστρωμα είναι ΟΚ και μέχρι ταχύτητες 60-70 Km/h. Ωστόσο, σε μέτριο προς κακό οδόστρωμα με μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες και ειδικά συνεχόμενες, κρίνεται κουραστική και οι κραδασμοί είναι πολλοί. Δείτε και το slow-motion clip στο βίντεό μας. Ίσως χρειάζεται μεγαλύτερη σκληρότητα, ίσως άλλη ρύθμιση, αλλά αν πρόκειται να κινείστε σε κακούς δρόμους για πολλές ώρες καθημερινώς, να το λάβετε υπ’όψιν.

Επιπλέον, πάνω από τα 65 Km/h, διαπιστώσαμε αστάθεια στο απότομο “άσε” του γκαζιού, το οποίο προκαλούσε ένα μικρό wobble” στο τιμόνι. Μάλλον οφείλεται στη σχεδίαση του εμπρός συστήματος, ίσως και στο μικρό φάρδος του ελαστικού. Δεν το κρίναμε επικίνδυνο σε καμία περίπτωση, ειδικά για έναν έμπειρο αναβάτη, αλλά αν κινείστε καθημερινά με υψηλές ταχύτητες, είναι κάτι που πρέπει να ξέρετε.

Όσον αφορά τα φρένα, έχουμε εξαπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220mm εμπρός και 180mm με μονοπίστονη πίσω. Πίσω, όμως, βρίσκεται και το μοτέρ, το οποίο εφαρμόζει e-brake, σε συνδυασμό με ανάκτηση ενέργειας. Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που πιέζετε μια από τις δύο μανέτες. Τονίζουμε οτι όποια και από τις δαγκάνες να πιέσετε, ισχύς πέδησης πάει και στους δύο τροχούς, χάρη στο CBS. Εν κατακλείδι, τα φρένα είναι αποτελεσματικά, αλλά θέλουν αρκετή πίεση, ειδικά η αριστερή μανέτα που αφορά το πίσω φρένο. Με ένα μεγαλύτερο δισκόφρενο/έμβολο πίσω θα είχαμε σίγουρα καλύτερη αίσθηση, αλλά το αποτέλεσμα είναι καλό ακόμα κι έτσι.

Ισχύς και επιδόσεις

Αν μη τι άλλο, τα κύρια πλεονεκτήματα του NIU MQi GT EVO είναι ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες του. Το μοτέρ βρίσκεται στο πίσω μέρος (hub motor), σε αντίθεση με τα περισσότερα ισχυρά σκούτερ που τον έχουν στο κέντρο, με ιμάντα για τη μετάδοση. Είναι της NIU (V motor) και υψηλής ποιότητας, ενώ αποδίδει 5kW nominal ισχύος και 6,5 kW peak ισχύος (για 30′). Αυτά μεταφράζονται σε 6,7 και 8,7 ίππους, αντίστοιχα, για να σας βοηθήσουμε.

Το πλεονέκτημα του hub motor είναι ο πραγματικά μηδενικός θόρυβος κατά τη λειτουργία και η μηδενική συντήρηση (απουσία ιμάντα). Από την άλλη, τίθεται το θέμα ψύξης ενός μοτέρ υψηλής ισχύος, κάτι που έχουμε συναντήσει σε άλλο μοντέλο, αλλά δεν είχαμε τέτοιο πρόβλημα σε αυτό της NIU. Τέλος, το μη αναρτώμενο βάρος είναι μεγαλύτερο στον πίσω τροχό, δυσκολεύοντας και το έργο της ανάρτησης, ενώ και το κέντρο βάρους του σκούτερ μετακινείται προς τα πίσω. Αυτός είναι και ένας λόγος που το 180mm δισκόφρενο πίσω είναι κάπως μικρό για τη συγκεκριμένη εφαρμογή.

Από πλευράς ισχύος και επιδόσεων, όμως, μείναμε σχεδόν 100% ικανοποιημένοι. Στην οθόνη, στο Sport mode, βλέπαμε αρκετές φορές την peak ισχύ να αγγίζει τα 10 kW, προσφέροντας εξαιρετική επιτάχυνση στο σκούτερ. Η τελική φτάνει τα 100 Km/h (πραγματικά), αν και το κοντέρ δείχνει 110 Km/h. Το 0-30 Km/h έρχεται σε 2″ και κάτι, το 0-50 Km/h σε 4,5″, το 0-70 Km/h σε περίπου 8″ και το 0-90 Km/h σε 12″. Επιδόσεις εξαιρετικές για ένα ηλεκτρικό “125άρι” που δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα.

Η “επιφυλακτικότητα” των κατασκευαστών 

Το μόνο που έχουμε να παρατηρήσουμε, αφορά τις ανηφόρες από στάση και είναι κάτι που γενικά αφορά πολλά ηλεκτρικά σκούτερ της αγοράς, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό. Βλέπετε, οι κατασκευαστές περιορίζουν την ισχύ στις μικρές ταχύτητες, για να αποφευχθεί ακατάσχετη ολίσθηση του πίσω τροχού, για μεγαλύτερη ασφάλεια και μικρότερες φθορές. Έτσι, το NIU MQi GT EVO αποδίδει την μέγιστη ισχύ του από τα 20-30 Km/h και πάνω. Από στάση μέχρι και αυτό το σημείο, η ισχύς είναι αισθητά μικρότερη. Αυτό βοηθά σε ομαλές εκκινήσεις με τέρμα γκάζι, ακόμα και για τον αμύητο. Ωστόσο, δημιουργεί πρόβλημα σε πολύ μεγάλες ανηφόρες και με μεγάλο φορτίο.

Με το γνωστό βάρος (75-80 Kg), δοκιμάσαμε να ξεκινήσουμε από στάση σε κλίση 20%, στη μέση της ανηφόρας. Στο Eco και το Dynamic mode αυτό δεν ήταν εφικτό, παρά μόνο στο Sport. Αν καταφέρει να ξεκινήσει το σκούτερ, τότε όσο αυξάνεται η ταχύτητά του, αυξάνεται και η ισχύς. Έτσι, παρότι δεν έχει πρόβλημα να ανέβει μια κλίση 20% ακόμα και με 30-40 Km/h, θα το κάνει πολύ εύκολα αν έχει την ταχύτητα αυτή στην αρχή της ανηφόρας, παρά αν ξεκινήσετε από στάση “μέσα” σε αυτήν. Αυτό αφορά όλα τα σκούτερ της αγοράς, αλλά το μοντέλο της NIU δείχνει ίσως υπερβολικά “συντηρητικό” σε απόδοση στις χαμηλές ταχύτητες. Τέλος, να πούμε οτι από το 20-25% της μπαταρίας και κάτω, η απόδοση πέφτει αισθητά, όπως και η τελική ταχύτητα (στα 60 Km/h περίπου).

Αυτονομία

Σε ισχύ, λοιπόν, το NIU MQi GT EVO είναι κοντά στην κορυφή. Το άλλο μεγάλο “όπλο” του είναι οι μπαταρίες και η αυτονομία. Οι μπαταρίες είναι δύο, των 72V και 26Ah έκαστη. Βρίσκονται κάτω από τη σέλα και ζυγίζουν 13,5 Kg έκαστη. Η ποιότητα κατασκευής τους είναι πολύ υψηλή, τα χερούλια σχετικά βολικά και τα LEDs με το πλήκτρο πάνω τους, δείχνουν το επίπεδο φόρτισης. Το πρόβλημα είναι οτι στερούν αρκετό χώρο κάτω από τη σέλα. Έτσι, δεν υπάρχει χώρος για κράνος, ούτε καν open-face, παρά μόνο για μικροαντικείμενα.

Η συνολική τους χωρητικότητα αγγίζει τις 3,8 kWh. Η εταιρεία ανακοινώνει πραγματική (το τονίζουμε) αυτονομία περί τα 65-75 Km. Εμείς δοκιμάσαμε το σκούτερ σε πραγματικές συνθήκες, εννοείται, σε μικτές διαδρομές, με αρκετές ανηφόρες, με το 1/3 των χιλιομέτρων σε αυτοκινητόδρομο με υψηλή ταχύτητα, το 1/3 στο κέντρο της πόλης με μικρές ταχύτητες και το 1/3 σε μεγαλύτερους δρόμους με μεσαίες ταχύτητες. Το αποτέλεσμα ήταν περίπου 70 Km, οπότε… spot on! Εννοείται πως αν κινείστε πιο ήπια, με Eco ή Dynamic mode και ταχύτητες 30-60 Km/h, χωρίς βίαιες επιταχύνσεις, η αυτονομία μπορεί εύκολα να φτάσει τα 100 Km, ίσως και να τα ξεπεράσει. Προφανώς, το άλλο άκρο είναι η διαρκής χρήση στο Sport mode με υψηλές ταχύτητες (80+), οπότε η αυτονομία δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 50 Km. Η πραγματική αυτονομία ήταν ακριβώς αυτή που προβλέψαμε, με βάση την εμπειρία μας και γενικά μας άφησε ικανοποιημένους.

Φόρτιση

Οι μπαταρίες αφαιρούνται, αλλά μπορούν να επαναφορτιστούν και πάνω στο σκούτερ αν θέλετε. Ο παρεχόμενος φορτιστής είναι ογκώδης, με μεταλλική ψύκτρα, ανεμιστηράκι και ζυγίζει 4 Kg. Είναι πολύ ποιοτικός, με ένα όμορφο NIU LED για την κατάσταση της φόρτισης. Το καλό είναι πως δεν παράγει υψηλά επίπεδα θορύβου, παρά τη μεγάλη ισχύ του. Τον μετρήσαμε στα 970W peak (είναι 11Α), με τις δύο μπαταρίες συνδεδεμένες πάνω του.

Καθώς έχει μια έξοδο, μαζί με το σκούτερ παίρνετε και ένα όμορφο NIU box που είναι διακλαδωτής και βγάζει δύο εξόδους, μια για κάθε μπαταρία, μέσω δύο επιπλέον, κοντών καλωδίων. Με τη μια μπαταρία συνδεδεμένη στο φορτιστή, είδαμε 670W peak ισχύος. Αυτό σημαίνει οτι η μια μπαταρία επαναφορτίζεται ταχύτερα από τις δύο ταυτόχρονα.

Η πλήρης φόρτιση των δύο μπαταριών, από εντελώς άδειες μέχρι το 100%, διαρκεί 4,5 ώρες. Η ενέργεια που απαιτήθηκε ήταν 4,1 kWh, σύμφωνα με το μετρητή μας. Χοντρικά, λοιπόν, το NIU MQi GT EVO θέλει περίπου 5,5 kWh για κάθε 100 Km, με μικτή (προς “επιθετική”) χρήση. Do the math, ανάλογα με το κόστος της kWh, που πλέον είναι ιδιαίτερα ευμετάβλητο.

Φώτα

Αφού τελειώσαμε με τα βασικά, πάμε και στις “λεπτομέρειες”, που όμως κάνουν και τη διαφορά. Ξεκινώντας με τα φώτα, το πίσω δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα, είναι μεγάλο, ισχυρό και με πολύ χαρακτηριστικό σχήμα. Το εμπρός είναι στρογγυλό, επίσης χαρακτηριστικό της NIU. Έχει ένα φωτεινό δακτύλιο LED γύρω του, όπως και μια μικρή LED μπάρα πάνω από τα projectors. Αυτά είναι τα DRLs και είναι αρκετά ισχυρά για να φωτίσουν το χώρο μπροστά από το σκούτερ, όταν ενεργοποιείται και απενεργοποιείται, αλλά και γενικά όταν η κύρια δέσμη είναι σβησμένη. Έτσι, έχετε αρκετό φως σε ένα σκοτεινό χώρο (π.χ. γκαράζ), μέχρι να απομακρυνθείτε ή πλησιάζοντας.

Η κύρια δέσμη εμπρός προέρχεται από ενα projector LED. Φωτίζει όλο το πλάτος του δρόμου και έχει αρκετά μεγάλη ισχύ. Η μεγάλη δέσμη χρησιμοποιεί και τα τρία projectors. Δυστυχώς δεν λειτουργεί ταυτόχρονα με την κύρια και είναι αρκετά πιο στενή, ενώ φωτίζει μακριά και ευθεία. Έτσι, έχετε ορατότητα σε μεγάλη απόσταση, αλλά χάνετε λίγο την κοντινή ορατότητα. Επίσης, προφανώς, το φωτιστικό σώμα δεν είναι πάνω στο τιμόνι, άρα δεν “κοιτάζει” προς την κατεύθυνση που είναι στριμμένο. Έτσι, σε επαρχιακό, εντελώς σκοτεινό δρόμο με στροφές, είναι κάπως κουραστικό.

Φωτιζόμενος είναι και ο δακτύλιος γύρω από τη “μίζα”, δημιουργώντας και ένα ωραίο εφέ στο “standby” mode. Ο φωτισμός είναι τόσο έντονος που φωτίζει άνετα τα πόδια του αναβάτη και μέχρι να συνηθίσετε, θα πιστεύετε οτι κάποιο όχημα σας φωτίζει από πίσω. Τα εμπρός φλας είναι LED, κίτρινα, στο κάτω μέρος του τιμονιού, αρκετά ισχύρα. Με φλας/αλάρμ παράγεται και ένας έντονος ήχος, ενώ ανάβουν και λευκά LEDs στο τιμόνι. Έτσι, αποκλείεται να τα ξεχάσετε αναμμένα.

Χειριστήρια

Στο δεξί μέρος του τιμονιού έχουμε το kill switch, το πλήκτρο για τα τρία modes λειτουργίας, το πράσινο πλήκτρο “Ready” και τον διακόπτη των φώτων. Ο τελευταίος έχει θέση Off (μόνο DRLs), Auto (αυτόματο άνοιγμα όταν σκοτεινιάσει) και On. Τo Auto mode δεν δουλεύει υποδειγματικά, αφού “μπερδεύεται” λίγο προς το σούρουπο, οπότε προτιμήσαμε το On. Στα αριστερά βρίσκουμε την κόρνα (αρκετά ισχύρη), το διακόπτη μικρής/μεγάλης σκάλας, το πλήκτρο για τα αλάρμ, τα φλας και το πλήκτρο για το cruise control (διατήρηση σταθερής ταχύτητας). Επίσης, έχουμε ένα “κρυφό” διακόπτη για σινιάλο με τη μεγάλη σκάλα, ο οποίος είναι στη θέση του δείκτη του αριστερού χεριού, πίσω από τη μανέτα. Η σέλα ανοίγει είτε μέσω του κλειδιού (γυρνώντας το προς τα αριστερά στη μίζα), είτε πατώντας δύο φορές γρήγορα το πλήκτρο Ready.

 

Οθόνη

Η οθόνη του NIU MQi GT EVO είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο, γιατί είναι ένα από τα highlights. Θα το διαπιστώσετε και από το βίντεο, άλλωστε. Είναι πολύ μεγάλη, έγχρωμη και παρέχει πολλές πληροφορίες. Έχει ομαλή λειτουργία, όμορφες ενδείξεις, είναι ευκρινέστατη χωρίς να κουράζει το βράδυ, αν και αντανακλά το φως σε μεγάλο βαθμό την ημέρα. Ωστόσο, οι βασικές ενδείξεις είναι διακριτές και την ημέρα, εύκολα ή δύσκολα.

Στην οθόνη μπορείτε να δείτε ταχύτητα, στάθμη των δύο μπαταριών, εκτιμώμενη υπολειπόμενη αυτονομία, στιγμιαία ισχύ, ώρα, συνδεσιμότητα και κάθε κλασική ένδειξη. Επίσης, αλλάζει χρώμα ανάλογα με το mode. Κόκκινη στο Sport, μπλε στο Dynamic, πράσινη στο Eco (E-Save). Στο κέντρο υπάρχει ένα πολύ ωραίο γράφημα με καμπύλη κατανάλωσης του τελευταίου χιλιομέτρου που διανύσατε. Επίσης αναγράφεται η μέση κατανάλωση της διαδρομής σας (σε Wh/Km) και όταν σταματήσετε και κατεβάσετε το stand, εμφανίζονται η απόσταση που διανύσατε, η μέση ταχύτητα και η διάρκεια της διαδρομής.

Αξίζει να αναφέρουμε οτι μέσω του NIU app μπορείτε να αλλάξετε το theme της οθόνης. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές, αν και εμείς προτιμήσαμε την προεπιλεγμένη (αυτή που βλέπετε στις φωτογραφίες και στο βίντεο). Εν γένει, η οθόνη είναι εξαιρετική και την τοποθετούμε στα πλεονεκτήματα, μαζί με το connectivity.

NIU app και λοιπά features

Όσον αφορά το connectivity, το NIU app κάνει άλματα προόδου κάθε φορά που το δοκιμάζουμε και σταδιακά τελειοποιείται. Προσφέρει μπόλικες πληροφορίες, notifications στο κινητό, κρατά logs των διαδρομών σας, έχει πολλές ρυθμίσεις και επίσης live mode διαδρομής, όπου προβάλλει το χάρτη, την ταχύτητά σας κ.λπ. Αυτό θέλει λίγη δουλειά ακόμα αφού έχει lag και ορισμένες φορές δεν προβάλλει σωστά την ταχύτητα, αλλά οι υπόλοιπες λειτουργίες του app είναι σε υψηλό επίπεδο.

Ακόμα και χωρίς το Bluetooth remote/κλειδί, μόνο με το κινητό σας, μπορείτε να χρησιμοποιείτε το σκούτερ. Τo NIU Link το μετατρέπει σε “κλειδί”, αρκεί να έχετε ανοιχτά δεδομένα και Bluetooth. Έτσι, μόλις πλησιάζετε το σκούτερ, αυτό σας “βλέπει”, σας υποδέχεται ανάβοντας τα LEDs του και μπαίνει σε standby mode. Έπειτα, απλώς κρατήστε πατημένο για λίγο το πράσινο πλήκτρο στο τιμόνι για να ενεργοποιήσετε το σκούτερ. Αντίστοιχα, για να το απενεργοποιήσετε. Ή, απομακρυνθείτε από το σκούτερ και αυτό θα κλειδώσει αυτόματα, με ήχο, φώτα και φλας. Ένα μικρό πρόβλημα είναι η απόσταση αναγνώρισης του κινητού. Ακόμα και στo πιο “κοντινό” σκαλοπάτι, το σκούτερ άναβε όποτε περνούσαμε σε μια απόσταση 2-3 μέτρων από αυτό. Κάπως ενοχλητικό αν π.χ. το έχετε στην είσοδο του μαγαζιού/σπιτιού σας και μπαινοβγαίνετε, ή αν το έχετε παρκάρει κοντά σας π.χ. σε μια καφετέρια.

Μέσω του app μπορείτε να δείτε την τοποθεσία του σκούτερ στο χάρτη ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να ρυθμίσετε την ευαισθησία του συναγερμού, αν και είναι τόσο αδύναμος ο ήχος του που πρακτικά είναι μόνο για πολύ κοντινές αποστάσεις. Μπορείτε να κάνετε firmware/software updates και αρκετά ακόμη. Γενικά, είναι ένα από τα δύο καλύτερα apps της αγοράς και είναι σίγουρα στα θετικά του MQi GT EVO.

Τέλος, έχουμε μια USB θύρα φόρτισης μπροστά από το αριστερό γόνατο του αναβάτη, όπως και ένα μικρό γαντζάκι στο κέντρο για να κρεμάτε σακούλες κ.λπ.

Συμπέρασμα

Το NIU MQi GT EVO είναι ένα από τα ισχυρά 125άρια της αγοράς αυτή τη στιγμή, με πολύ ποιοτική κατασκευή, εξαιρετικά ηλεκτρικά υποσυστήματα (μοτέρ, μπαταρίες, οθόνη, φορτιστής κ.λπ.) και πολύ καλές επιδόσεις, αλλά και ελκυστική σχεδίαση, με connectivity που καλύπτει σχεδόν κάθε ανάγκη. Μπορεί να καλύψει τις ανάγκες χρήσης ακόμα και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, επαναφορτίζεται γρήγορα και έχει καλή αυτονομία, αλλά του λείπει αποθηκευτικός χώρος, λίγο φαρδύτερα ελαστικά και σίγουρα μια πιο άνετη ανάρτηση. Μπορεί να καλύψει ένα καλό εύρος αναγκών και αναβατών, αλλά οι συνθήκες χρήσης θα κρίνουν το αν είναι το κατάλληλο για εσάς.

NIU MQi GT EVO photo gallery

 

Προηγούμενο άρθροΕπίσημη η Zero DSR/X, ηλεκτρικό Mega On-Off με 225 Nm ροπής!
Επόμενο άρθροΥποχρεωτική ασφάλιση στα πατίνια στην Νορβηγία
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.