Το οτι η Ducati ετοίμαζε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα για αγώνες, σας το έχουμε γράψει εδώ και καιρό. Πλέον, ξέρουμε αρκετά από τα εντυπωσιακά specs της… γνωρίστε την Ducati V21L!
Φυσικά είναι πανέμορφη και θα τρέξει στο FIM MotoE World Cup, αρχής γενόμενης το 2023. Ακόμα καλύτερα, η εταιρεία θα βασιστεί στην V21L για να δημιουργήσει και μια έκδοση δρόμου της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της!
Tech Specs!
Πάμε να δούμε τεχνικά χαρακτηριστικά. Πρώτο και καλύτερο, φυσικά, είναι η μπαταρία. Είναι τεράστια (για δίκυκλο), με χωρητικότητα 18 kWh και ζυγίζει από μόνη της 110 Kg. Έτσι, δεν είναι παράλογο το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, στα 225 Kg. Στην “ουρά” της υπάρχει OBC (On-Board-Charger) που επιτρέπει ισχύ φόρτισης έως 20 kW.
Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στο κέντρο, προφανώς, και αποδίδει 150 ίππους και 140Nm ροπής. Περιστρέφεται έως τις 18.000 rpm αν και προφανώς δεν θα αποδίδει τον… οργασμικό ήχο των συμβατικών, πολύστροφων μοτοσυκλετών.
Όσον αφορά τη διαχείριση θερμότητας, που είναι κομβικής σημασίας σε ένα ισχυρό ηλεκτρικό όχημα που κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς, η Ducati έχει δημιουργήσει ένα ειδικό σύστημα ψύξης για την μπαταρία και το inverter. Σύμφωνα με την ίδια, δεν χρειάζεται αναμονή για ψύξη της μπαταρίας ώστε να ξεκινήσει η φόρτιση στα pits. Η οποία, by the way, διαρκεί 45′ (για το 0-80%).
Όσο για την τελική ταχύτητα, που συνήθως είναι ένα “μείον” των ηλεκτρικών έναντι των θερμικών μοντέλων, η V21L έχει αγγίξει τα 275 Km/h στο Mugello. Η αυτονομία της δεν έχει γίνει γνωστή αλλά προφανώς θα πρέπει να ολοκληρώνει έναν αγώνα MotoE χωρίς φόρτιση, ήτοι περίπου 35 Km.
Εξαιρώντας όσα αφορούν την ηλεκτροκίνηση, η Ducati V21L έχει αρκετές ομοιότητες με τα συμβατικά “αδερφάκια” της. Μονοκoκ σασί εμπρός, από αλουμίνιο, με βάρος μόλις 3,7 Kg, θυμίζει… Panigale V4. Η μπαταρία προστατεύεται από ένα carbon περίβλημα που είναι τμήμα του σασί και βοηθά στην ακαμψία. Το πίσω ψαλίδι είναι επίσης από αλουμίνιο και ζυγίζει μόλις 4,8 Kg. Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins με ένα NPX 25/30 των 43mm εμπρός και monoshock TTX36 πίσω. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και αποτελούνται από δύο δίσκους των 338,5mm εμπρός, με GP4RR M4 δαγκάνες. Πίσω, ένας 220mm δίσκος ακινητοποιείται μέσω μιας μονοπίστονης Brembo P34.
Πως σας φαίνεται;
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Autocarindia