Αρχίζει να γίνεται… συνήθεια η παρουσίαση δύο μοντέλων, για δρόμο και για off-road χρήση, πάνω στην ίδια πλατφόρμα, από τους κατασκευαστές ηλεκτρικών δικύκλων. Στη λίστα προστέθηκε σήμερα και η Tromox που παρουσίασε στην EICMA 2023 τα Tromox MC10 StreetX και TrailX.
Οι δύο μοτοσυκλέτες μοιάζουν αρκετά, με την κύρια διαφορά τους να είναι τα ελαστικά, 80/100-19 και 90/90-18 off-road για το TrailX, έναντι street για το StreetX (και το MC10 LiteE, το μικρό του αδερφάκι). Λίγο χαμηλότερο είναι το StreetX, στα 27,6cm από το δρόμο, έναντι 28,5cm, ενώ ο αναβάτης κάθεται 2cm ψηλότερα στο TrailX. Τέλος, το ανεστραμμένο πηρούνι εμπρός και η monoshock ανάρτηση πίσω με εξωτερικό δοχείο είναι ρυθμιζόμενα στο TrailX, ενώ το Tromox MC10 StreetX έχει επιπλέον CBS στα φρένα.
Κατά τα άλλα έχουμε mid-mount ηλεκτροκινητήρα που μεταδίδει την κίνηση μέσω αλυσίδας, ώστε να φθάνουν 355 Nm στον πίσω τροχό. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 90 Km/h και οι μπαταρίες είναι 2 x 72V – 29Ah, με στοιχεία 21700 της LG, για αυτονομία περίπου 120 Km. Η φόρτιση γίνεται στα 10A (με προαιρετικό φορτιστή στα 15A) και διαρκεί 3 ώρες για την κάθε μπαταρία, ήτοι συνολικά 6 ώρες. Τέλος, έχουμε συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth για σύνδεση με το mobile app της Tromox, NFC για εκκίνηση με tag/κάρτα και λοιπές ευκολίες (π.χ. όπισθεν).
Δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες για την τιμή και διάθεσή τους στην Ελλάδα (μέσω της Ecodrome, μέσω της οποίας σας έχουμε παρουσιάσει τα Ukko S και Mino) αλλά θα σας ενημερώσουμε στην πρώτη ευκαιρία.
Το GetElectric.gr παραμένει στο Μιλάνο για να σας μεταφέρουμε τα πάντα μέσω άρθρων, φωτογραφιών και video, απλώς παρακολουθείτε την ενότητα EICMA 2023 ή το tag eicma2023 και φυσικά κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λάβετε όλα τα νέα από την EICMA 2023!