Ουσιαστικά, το EV θα μπορούσε να επαναφορτίζεται κατά την ρυμούλκηση από κάποιο μεγαλύτερο όχημα, αλλά και από κάποιο επιβατικό. Η πατέντα κατατέθηκε τον Δεκέμβριο του 2020 και δημοσιεύθηκε πριν λίγες ημέρες. Το όχημα θα μπορεί να επαναφορτίζεται καθ’όλη τη διάρκεια της ρυμούλκησης. Κάτι τέτοιο, βέβαια, προϋποθέτει οι κινητήριοι τροχοί του να πατάνε στο έδαφος. Επίσης, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα σε ανηφόρες και σε σταθερή πορεία σε μηδενική κλίση, καθώς το ρυμουλκό όχημα θα καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για να υπερνικήσει και αυτή την “τριβή”. Σε περιπτώσεις ανάγκης, όμως, όπου το όχημα έμεινε από μπαταρία, θα ήταν μια πιθανή λύση.
Επίσης, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη δυνατότητα σε κατηφόρες. Εκεί υπάρχει αρκετή εκμεταλλεύσιμη κινητική ενέργεια, που μπορεί να μετατραπεί σε ηλεκτρική. Επίσης, ένα βαρύ όχημα που ρυμουλκεί άλλα οχήματα, έχει τεράστιες ανάγκες από το σύστημά πέδησής του στις κατηφόρες. Αν το ή τα ρυμουλκούμενα μπορούσαν να κάνουν ανάκτηση ενέργειας, θα βοηθήσουν και στην συγκράτηση/επιβράδυνσή του στις κατηφόρες.
Ένα άλλο σενάριο αφορά τους ιδιοκτήτες τροχόσπιτων, οι οποίοι είναι αρκετοί στις Η.Π.Α.. Αυτοί συνηθίζουν να ρυμουλκούν σε τρέιλερ τα επιβατικά τους οχήματα ώστε να μπορούν να μετακινούνται ελεύθερα στον τόπο που θα “εγκαταστήσουν” το τροχόσπιτό τους. Στην περίπτωση ενός EV, λοιπόν, θα μπορούσε να επαναφορτίζεται πίσω από το τροχόσπιτο, ενώ ρυμουλκείται. Επίσης, αν και δεν αναφέρεται στην πατέντα, ίσως το EV να μπορούσε να λειτουργήσει στις ανηφόρες ώστε να βοηθήσει στην ώθηση το τροχόσπιτο.
Στην πράξη, όλα τα παραπάνω φαντάζουν δύσκολα, ανούσια, έως και επικίνδυνα. Πολλές πατέντες, άλλωστε, δεν υλοποιούνται ποτέ. Σε πολύ συγκεκριμένα σενάρια, όμως, σίγουρα θα μπορούσε να υπάρξει όφελος από μια τέτοια μέθοδο.
Δείτε επίσης:
Πόσο γρήγορα φορτίζεται ένα Tesla ρυμουλκούμενο με 110 Km/h;
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Πηγή: Greencarreports