Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Porsche… Τι κοινό μπορεί να έχουν αυτά τα brands αυτοκινήτων με ένα πατίνι; Κι όμως, αν το πατίνι είναι το Dualtron Thunder, το οποίο θα δείτε και στο video μας, έχουν κάτι κοινό. Όπως και το Thunder, τα μοντέλα των κατασκευαστών αυτών δε δημιουργήθηκαν απλώς για μας πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β. Δημιουργήθηκαν για τους απαιτητικούς, τους λάτρεις των επιδόσεων, αυτούς που θέλουν κάτι ξεχωριστό. Ο ορισμός της “high-end”, “niche” αγοράς.

Το Dualtron Thunder είναι το δεύτερο μοντέλο της γνωστής Minimotors που “πέφτει” στα χέρια μας, μετά το Speedway III, το οποίο είχαμε αναλύσει διεξοδικά στο αναλυτικό review μας. Η οικογένεια Speedway αποτελείται κυρίως από mid-range μοντέλα που καλύπτουν άνετα τις ανάγκες του μέσου χρήστη, αλλά και του πιο απαιτητικού. Η οικογένεια Dualtron, όμως, είναι μια κατηγορία παραπάνω, περιλαμβάνοντας μοντέλα με πολύ πιο επιθετικό σχεδιασμό και σαφώς ανώτερα χαρακτηριστικά και δυνατότητες. Και το Thunder είναι ένα από τα κορυφαία πατίνια Dualtron, οπότε δε χάσαμε τη ευκαιρία να σας το παρουσιάσουμε!

Το Thunder που θα δείτε στο video ήρθε στα χέρια μας από τη Golden Wheels (www.goldenwheels.gr), η οποία διαθέτει στο νέο της κατάστημα, ετοιμοπαράδοτα, τα μοντέλα Speedway και Dualtron, όπως και τα επίσημα αξεσουάρ τους.

Μάλιστα, το διάστημα αυτό η Golden Wheels “τρέχει” και το πρώτο πρόγραμμα απόσυρσης για πατίνια στην Ελλάδα, με το οποίο μπορείτε να δώσετε το παλιό σας Xiaomi M365 ή M365 Pro και να αποκτήσετε τα Speedway III, IV ή V με σημαντική έκπτωση!

Dualtron Thunder specs:

Dualtron Thunder
Motor Max 5,400W BLDC Dual Hub Motor
Battery type 35Ah – 2,060Wh / LG 3500
Voltage 60 volt
Max mileage (km) 120 (max 75kg / 25km/h)
Max Speed (km/h) 80
Max load (kg) 120
Gradability ≈ 70% (35°)
ABS Braking Available
Brake Hydraulic + discs 160mm
Charging time (1.7A-2A) 20hr+ (standard charger)
Charging time (3.4A) 10hr+ (When using 2 standard chargers(1.7A)
Charging time (6.5A) 5.3hr+ (When using quick charger(6.5A, option)
Charging time (8.4A) 4.2hr+ (When using quick charger(6.5A)+Standard charger(1.7A)
Folding Handlebar Available
Product material Frame and handle: Aviation aluminium forging alloy 6082-T6
Suspension 45-step adjustable NEW rubber suspension
Tires 11” Tubeless Tires (45-50psi)
Product weight (kg) 43
Unfolded size (mm) LxWxH 1238 x 610 x 1219
Folded size (mm) LxWxH 1238 x 319 x 543
Dashboard Smart EYE throttle
Light Quad LED headlight / taillight / brake light / Emergency light

 

Κατασκευή, αναδίπλωση, εργονομία

Το Thunder δεν είναι ένα απλό πατίνι, όπως θα έχετε ήδη καταλάβει. Τα υλικά του είναι πρώτης ποιότητας, όπως και η γενικότερη κατασκευή, από το τιμόνι μέχρι και το φτερό του πίσω τροχού. Οι διαστάσεις του θυμίζουν περισσότερο… ποδήλατο και σίγουρα δε θα χωρέσει στο πορτ-μπαγκάζ ορισμένων μικρών αυτοκινήτων, λόγω του μεγάλου του μήκους. Από πλευράς ύψους και πλάτους, όμως, ειδικά όταν αναδιπλωθεί, δε θα σας προβληματίσει ιδιαίτερα. Και μιλώντας για το ύψος του, σίγουρα θα βολέψει ακόμα και τους ψηλούς αναβάτες (1,9-2m), ενώ μεγάλη είναι και η απόσταση από το έδαφος, ώστε να ανεβοκατεβαίνετε εύκολα τα πεζοδρόμια ή να απολαύσετε μια μικρή… off-road περιπέτεια.

Αν οι διαστάσεις του δε σας ξενίσουν, όμως, το βάρος του σίγουρα θα το κάνει. Ένα τέτοιο πατίνι δύσκολα μπορεί να είναι ελαφρύ, ακόμα κι αν είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο αεροπορικού τύπου. Τα 43 Kg είναι πολλά ακόμα κι αν το γυμναστήριο είναι το δεύτερο σπίτι σας και αν το Thunder δεν χωράει στο ασανσέρ του σπιτιού σας, ετοιμαστείτε για… ιδρώτα. Σε όσους θέλουν να μεταφέρουν με τα χέρια το Thunder, συστήνουμε θερμά την αγορά της extra λαβής που τοποθετείται στο πίσω μέρος του και βοηθάει πολύ.

Η αναδίπλωση είναι εύκολη διαδικασία ενώ και τα χερούλια είναι “σπαστά”, μειώνοντας σημαντικά το πλάτος του Thunder όταν είναι διπλωμένο. Και ο μηχανισμός είναι τόσο στιβαρός που ακόμα και μετά από χιλιάδες Km, δε θα δείξει σημάδια κόπωσης ή τριγμούς. Οι τροχοί των 11″ με τα αρκετά φαρδιά, tubeless λάστιχα δρόμου (40-45 psi προτεινόμενη πίεση) εμπνέουν εμπιστοσύνη ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες αλλά και σε ανώμαλο οδόστρωμα, ενώ συνεργάζονται άψογα με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Μάλιστα, μπορείτε να αλλάξετε ακόμα και τα silent blocks του Thunder με διαφορετικής σκληρότητας (5 διαθέσιμες σκληρότητες), από τη γκάμα της Minimotors!

Επιδόσεις

Πατίνια όπως το Thunder είναι… all about performance. Οτιδήποτε άλλο από δύο ισχυρά μοτέρ, εμπρός και πίσω, θα ήταν απογοητευτικό για ένα τέτοιο μοντέλο. Ευτυχώς, τα μοτέρ των 2.700W έκαστο (5.400W συνολικής ισχύος) προσφέρουν “εκρηκτική” επιτάχυνση, διαχειρίσιμη χάρη στα ελαστικά και την ανάρτηση και θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την ταχύτητα που θέλετε με μεγάλη άνεση, αλλά και να προσπεράσετε, όταν χρειαστεί. Μάλλον δεν υπάρχει ανηφόρα στην Αθήνα που δε θα μπορούσαμε να ανέβουμε με ένα φορτισμένο Thunder, ανεξαρτήτως των κιλών μας. Και αν το βάρος είναι μεγαλύτερο των 120 Kg που αναφέρει ως μέγιστο η Minimotors στα specs, μην ανησυχείτε καθόλου…  Να σημειωθεί πως με το πάτημα ενός κουμπιού στο δεξί σας χέρι μπορείτε να απενεργοποιήσετε/ενεργοποιήσετε το εμπρός μοτέρ, για αύξηση της αυτονομίας και πιο ήπια επιτάχυνση. Απλώς… μη το κάνετε εν κινήσει με μεγάλη ταχύτητα!

Χάρη στα μοτέρ και την τάση λειτουργίας των 60V, η τελική ταχύτητα του Thunder αγγίζει (και ξεπερνά σε ορισμένες περιπτώσεις) τα 80 Km/h, ξεκαθαρίζοντας κάθε αμφιβολία για το “χαρακτήρα” του και τις δυνατότητες του. Σίγουρα δεν είναι “παιχνίδι” και σίγουρα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα γρήγορο δίτροχο όχημα. Αυτονόητη, λοιπόν, η σύστασή μας για χρήση πλήρους εξοπλισμού μηχανής (κράνος, jacket, γάντια, παπούτσια, παντελόνι κ.λπ. Επιπλέον, ένα σταμπιλιζατέρ είναι εξαιρετική προσθήκη σε αυτές τις ταχύτητες, όπως αυτό της Sonken που διέθετε το Thunder της δοκιμής μας και θα βρείτε στο κατάστημα.

Στο χρόνο που το είχα στα χέρια μου, παρ’ότι δε με προβλημάτιζε ακόμα και κοντά στην τελική του, το χέρι μου… δεν πήγαινε πάνω από 70 Km/h, ενώ εμφανώς το πατίνι μπορούσε ακόμα να επιταχύνει με άνεση. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και ένας δικυκλιστής που έχει συνηθίσει να κινείται με τέτοιες ταχύτητες δε θα αγχωθεί ούτε στο ελάχιστο κοντά στα 80+ Km/h με το Thunder.

Αυτονομία και φόρτιση

Επανερχόμενοι στα της μπαταρίας, αποτελείται από στοιχεία της LG και έχει χωρητικότητα 35Ah. Έτσι, προσφέρει αυτονομία έως 120 Km στο Thunder, υπό ιδανικές συνθήκες (αναβάτης 75 Kg, ταχύτητα 25 Km/h σε μηδενική κλίση). Υπό ρεαλιστικές συνθήκες, όμως, ένας αναβάτης τέτοιου βάρους θα πετύχει εύκολα 80-90 Km αυτονομίας, εκτός αν νιώσει την ανάγκη να ανέβει σε κάποιο κοντινό… βουνό με τέρμα γκάζι.

Η μπαταρία επαναφορτίζεται μέσω του απλού φορτιστή των 2Α σε 20 περίπου ώρες, αλλά αν θέλετε να επιταχύνετε τη διαδικασία, μπορείτε είτε να συνδέσετε ένα δεύτερο, ίδιο φορτιστή παράλληλα, είτε να αγοράσετε ξεχωριστά τον ταχυφορτιστή της εταιρείας (6,5Α), ο οποίος με τη σειρά του μπορεί να συνδεθεί παράλληλα και με ένα απλό φορτιστή για 8,4-8,5Α συνολικά (4,2 ώρες για πλήρη φόρτιση)!

Δεν προσθέσαμε προς το παρόν το Thunder στον Πίνακα Κόστους Χρήσης μας καθώς δεν είχαμε το χρόνο να πραγματοποιήσουμε πάνω από μια πλήρη εκφόρτιση σε μεικτές συνθήκες, όπως συνηθίζουμε. Ωστόσο, προσεγγιστικά αναφέρουμε το κόστος μιας φόρτισης στα €0,4 με €0,45. Αντίστοιχα, το κόστος ανά 100 Km ανέρχεται στα €0,45-0,5 cents.

Φρένα, φωτισμός, παραμετροποίηση

Τα φρένα του Thunder αποτελούνται από υδραυλική δαγκάνα εμπρός και δίσκους 160mm και στους δύο τροχούς, με στάνταρ ABS . Μπορεί να δείχνουν υπέρ-αρκετά για ένα πατίνι αλλά μη ξεχνάτε το βάρος του και την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει. Ακόμα κι έτσι, όμως, είναι ικανοποιητικά και εμπνέουν εμπιστοσύνη στον αναβάτη, ακόμα και τον όχι τόσο έμπειρο σε τέτοιες κατασκευές.

Όσον αφορά το φωτισμό, πλέον πρέπει να ξέρετε το… motto μας. Ποτέ δεν είναι αρκετός! Το Dualtron Thunder έχει 4 λευκά LEDs στο εμπρός μέρος του deck και άλλα 4 κόκκινα/κίτρινα στο πίσω μέρος του, τα οποία πάλλονται όταν φρενάρετε. Είναι αρκετά ισχυρά για να κυκλοφορείτε το βράδυ αλλά σε κάθε περίπτωση μπορείτε να αποκτήσετε ακόμα ένα φως που θα τοποθετήσετε λίγο ψηλότερα στο εμπρός μέρος, τόσο για φωτισμό του δρόμου (και χωρίς να επηρεάζεται η μπαταρία του πατινιού), όσο και για να σας βλέπουν οι “απέναντι”. Είπαμε, όσο περισσότερα φώτα, τόσο το καλύτερο!

Επιπλέον, ορισμένα σημεία πάνω στο πατίνι είναι φωτιζόμενα (π.χ. κολώνα τιμονιού, λογότυπο Dualtron στο εμπρός ψαλίδι) ενώ έγχρωμος φωτισμός υπάρχει και κάτω από το deck, δημιουργώντας εντυπωσιακή… ατμόσφαιρα το βράδυ.

Το Eye throttle/dashboard της Minimotors είναι παρόν και στο Thunder, προσφέροντας πλήρη παραμετροποίηση και προβολή όλων των απαραίτητων ενδείξεων. Όσον αφορά τις ρυθμίσεις, είναι πολλές και θα τις βρείτε όλες αναλυτικά εδώ για όλα τα μοντέλα Speedway/Dualtron.

Να σημειώσουμε την ύπαρξη αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος στο τιμόνι για το ξεκλείδωμα του Thunder. Έτσι μπορεί να αποτραπεί μια πιθανή κλοπή, δίνοντας χρόνο στον κάτοχο να αντιδράσει, στην ατυχή, αυτή, περίπτωση.

Συμπέρασμα για το Dualtron Thunder

Το Dualtron Thunder είναι μια από τις ναυαρχίδες της Minimotors και η εξάπλωση της φήμης του δεν είναι τυχαία. Χαρακτηρίζεται από την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τη στιβαρότητα και τις φοβερές επιδόσεις του, ενώ το αρχικό… σοκ ξεπερνιέται σχετικά γρήγορα αν είστε αρκετά εξοικοιωμένοι με την οδήγηση πατινιού και δε θα σας “τρομάξει” με τη συμπεριφορά και την ταχύτητά του. Απευθύνεται σε λίγους και απαιτητικούς που δε θα διστάσουν μπροστά στην τιμή των €3.650, καθώς είναι πλήρως συνειδητοποιημένοι για το τι θέλουν και τι αγοράζουν με αυτό το ποσό. Μπορείτε να δείτε από κοντά σε λειτουργία το Thunder στην Golden Wheels.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.